Kyyberi
Luottopelaaja
Jos näin niin kapteenilta hienoa toimintaaKuulin tästä myös mutta minulle kerrottu versio on sellainen jossa Pennanen oli lopulta kätellyt pelaajat kun Kapteeni oli ärähtänyt, että täältä et nyt karkuun luiki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos näin niin kapteenilta hienoa toimintaaKuulin tästä myös mutta minulle kerrottu versio on sellainen jossa Pennanen oli lopulta kätellyt pelaajat kun Kapteeni oli ärähtänyt, että täältä et nyt karkuun luiki.
Pendo oli erikoinen valmentaja uskokaa nyt jo viimeinkin..
No siis tämä juurikin. Ei oikein suoraan koskaan sanonut mitään, vaan kierteli ja kaarteli.Alusta asti jäi fiilis et en tienny onko kyseessä lintu vai kala. Erittäin salamyhkäinen..
Pystyn kuvittelemaan jos Jortikka olisi tehnyt näin ja häneltä kysytään asiasta.Tällainen oman joukkueen kättelemättömyys kauden päätyttyä on lähinnä aika moukkamaista ja huonoa käytöstä. Ei tällainen tosin olisi ollut mikään uutinen jonkun Jortikan tai Summasen valmentaja-aikoina, mutta Pendo oli kyllä antanut itsestään vähän erityyppisen johtajamielikuvan.
Täällä ainakin uskotaan mutta kun sinulla tietoa varmasti on niin voitko avata vähän enemmän mitä siellä on tapahtunut?Pendo oli erikoinen valmentaja uskokaa nyt jo viimeinkin..
Jos näin, niin hienoa toimintaa Kapulta. Muutenkin osaa arvostaa Frimania, johtaa joukkoja edestä!Kuulin tästä myös mutta minulle kerrottu versio on sellainen jossa Pennanen oli lopulta kätellyt pelaajat kun Kapteeni oli ärähtänyt, että täältä et nyt karkuun luiki.
Niin no, minä taas kuulin että Antti on ihan reilusti kopissa sanonut että hän epäonnistui. Puheet pidetty ja ilmaa puhdistettu; kättelyistä tiedä.Kuulin tästä myös mutta minulle kerrottu versio on sellainen jossa Pennanen oli lopulta kätellyt pelaajat kun Kapteeni oli ärähtänyt, että täältä et nyt karkuun luiki.
On ihan normaalia, että yrityksestä potkittulla työntekijällä ei ole mitään asiaa yritykseen enää. Vartija vieressä voi käydä tyhjentämässä pöytänsä.Myrrää ei päästetty kättelemään ja pennanen ei viitsinyt kätellä.
Sen verta pennasta puolustelen että millä kättelet jos kädet on housuissa?
Aina vain erikoisempaa. Taitaa Antilla itsellään olla ihan sisäinen Toronto Maple Leafs -tila käsiteltävänään. Vai oliko pelaajien kättelyn jättämisestäkin ollut vahvoja suosituksia?
Uutisessa puhuttiin mielestäni Kalpan joukkueesta. Kävi sitten jälkikäteen kättelemässä.. ?Eikös Pennanen ole puhunut vain siitä että on käynyt Kalpan valmennuksen kättelemässä hallin uumenissa? En ainakaan muista nähneeni missään mitään siitä että olisi myös Kalpan pelaajat kätellyt.