Mikä sulla on hätänä? Siirrän nyt tähän oikeaan ketjuun kun et itse näköjään vaivautunut. Vain kirjoittelin alkuperäisessä viestissäni sitä millaisista lähtökohdista lähdetään liikkeelle.
Missä kommentoin sitä että kaikissa muissa oli vikaa? Olen myös useasti todennut valmennuksen kyykänneen, kuten itsekin sanoit monien muiden mukana. Tuossa sun viestissä on niin paljon kaikkee sellasta mistä en puhunu viestissäni yhtään mitään.
Ai että Pennanen oikein teki talouteenkin ison loven, jännä juttu kun rikottiin kuitenkin yleisötavoitteet taas. Sakeeta alkaa olla.
Voit olla myös aivan varma että peluutusasioissa ja reagoinnissa tullaan myös Hölöä arvostelemaan, kuten Myrrä, Pennanen, Karri ja Sakke Pietilä. Aivan jokaisella koutsilla on ne omat ”sokeat pisteensä”. Ei muuten Niemelä keksinyt finaaleissa naapuria vastaan _mitään_. Olivat täysin aseettomia, että sellainen reagoinnin mestari tämäkin. Mutta niinhän se menee, että voittajilla on oikeat vastaukset.
Niin, sillä ekalla kaudella tosiaan pelaajat olivat melkoisessa shokissa. Onko sekin sitten Pennasen syy, tästäkin esim.
@Blegifan usein höpötteli, miten koppi reagoi Joken potkuihin, mutta sai vihoja niskoilleen.
Olen myös itse erittäin tyytyväinen Hölöön ja hänen preesenssiin, kirjoitin tosiaan viestiini että kiinnostavaa nähdä miltä kaukalossa näyttää ensi keväänä kun peleissä on panosta. Jännä että ei saa vertailla nyt, kovasti tolpat aina siirtyy. Jos taas on oikeasti sitä mieltä että Pennasen aikakaudessa ei ollut yhtään mitään hyvää on aika sakeeta itselleen valehtelua. Lopun pettymystä ei kiistä kukaan.
Kiva juttu että pelaajilla on nyt kivaa.
Siinä mielessä tämä palsta kyllä alkaa olla aika perseestä että aina jos on jostain asiasta eri mieltä, kritisoi tai haastaa niin tulee kovasti kuraa niskaan. Mutta paina sitä älä huomioi nappia jos sua häiritsee, olen suositellut samaa myös muille. Tosin kannattaa ensin lukea niitä viestejä vähän tarkemmin, ennen kuin alkaa syyttään tuollaista tekstiä.