Tuskainen pakki
Rivipelaaja
Sen, kuka ilmeisesti kuvitteli Mäntykiven nousevan ykkössentterin tontilleKenen pitää kantaa vastuu siitä että Kontiola suorittaa tasollaan? Ja siinä onkin sentteristön positiiviset uutiset.
Sen, kuka ilmeisesti kuvitteli Mäntykiven nousevan ykkössentterin tontilleKenen pitää kantaa vastuu siitä että Kontiola suorittaa tasollaan? Ja siinä onkin sentteristön positiiviset uutiset.
Tämä. Joukkueessa on valuvika ja se olisi pitänyt korjata jo ennen kauden alkua.Siinä tapauksessa mun tarvitsee tavuttaa se.
KY-SE EI O-LE VAL-MEN-TA-JAS-TA. KY-SE ON KO-KOON-PA-NOS-TA.
Tuon allekirjoitan!!Nämä ongelmat kiteytyvät timo koskelaan.
Pelattiin lottoa ei hankittu sitä ykkössentteri vaan uskottiin/toivottiin Matiakselle yksi steppi lisää. Tehtiin Zebokille jatko 2 sentteriks. Konna 3 erikoistilanne sentterin peliajalla. Tikka 4 ja tuuran tarvittaessa kärkeä. Kaikki tietää miten kävi. Konna piiputetaan jo syksyllä kun ei kaverit auta. Mäntykivi ja zebok varjoja viimekaudesta. Et nyt joku kättä pystyyn virheen merkiks tekeen asialle jotain. Ei liiga joukkue pärjää 2 sentterin taktiikalla. Oli valmentajan kuka tahansa.Sen, kuka ilmeisesti kuvitteli Mäntykiven nousevan ykkössentterin tontille
Tämä on myös erikoista että koskela pääsee palstalaisten silmissä kuin koira veräjästä.Liittyy se sillä tavalla, että Konnan piti tällä kaudella vetää jo pienempää roolia. No kantaa kultakypärää ja on Pennasen ykkössentteri. Mut sehän taas liittyy jo Koskelaankin. Hmm. Ja totesin jo aiemmin, että Koskelan olis aika astua esiin ja kantaa vastuu.
Voi viulu että sä jaksat. Ei Tillu ensinnäkään maksa yhtään mitään, Ilves Hockey Oy maksaa. Ja kirjoitetaan ne erisnimet isolla, koskee myös kaikkein urpoimpia.Tämä on myös erikoista että koskela pääsee palstalaisten silmissä kuin koira veräjästä.
On organisaation tähti.
Kun täällä kuitenkin arvostellaan myrrää, pennasta, huonoa rosteria , huonosti koottua rosteria, erikoisia hankintoja,
sitä kuinka tähän joukkueeseen saatu 2,8 miljoonaa, potkujen ajankohtaa.
Kaikkien takana on timo koskela.
On jopa palkannut myrrän, antanut jatkon, ja maksaa tälle sohvalle.
Varmasti pennanen on hyvä valmentaja, mutta järjen köyhyyttä ajatella että myrrä oli niin paska valmentaja ettei tarvitse kuin ottaa pari vuotta liigavalmennuksesta poissa ollut pennanen tilalle koutsaamaan täysin vierasta nippua jolla pelillinen ja luottamuksellinen side myrrään.
Lähtee kuin tykinsuusta ja pelkkä ajatus tehnyt palstalla ja varmasti koskelan päässä meistä suomen mestarin 2022-2023.
Muutoinhan jatkosopparit meni pytystä kerralla alas?
Toissakausi meni tillun puuhasteluun ja tämä kausi näyttää vahvasti samalta.
Ai niin, tuulola, haapala ja pendo ovat keväällä pitelemättömät? Vai pitikö eetu jo pistää mäelle?… ja oden… ja mänty.
No ei väliä, meidän tillu maksaa.
Missä muuten on koskela. Näkyy kyllä kun on positiivista kerrottavaa.
Ehkä myt ei ole.
En oikein ymmärrä sun agendaa.
Ei täällä kenelläkään toisella ole noin paha olla . Tulit väärään paikkaan. Kannattaa hankkia asiantuntevampi terapeutti.Olin vuosia sitten ja antoi lääkityksenkin josta ei ollut apua. Lopulta käski minun kirjautua tänne vertaistukeen…
Itseasiassa kaikki on vieläkin Myrrän syytä. Ainakin maaottelutaukoon astiTää on hauska seurata tätä keskustelua ja eritoten näiden tiettyjen asiantuntijoiden kommentointia. Kun Myrrä valmensi, niin kaikki, siis ihan kaikki oli Myrrän syytä. Tuli tappio tai väärin voitettu peli, niin valmentaja Myrrän syytä. Nyt meillä on sitten Pennanen niin mikään ei ole Pennasen syytä - ihan kuin Pennanen olisi ulkoistettu koko valmennusvastuusta ja hän niinkuinvain katselee edelleen norsunluutornista Myrrän aikaansaannoksia. Ja mikään ei ole valmennuksen syytä, korkeintaan Pasi Saarisen ja sekin ihan vaan vähän.
Ihan samalla linjalla olen, pisti vain silmiin tuo kun tässä Pennasen ketjussa asiaa nostit.Piti ihan käydä itsetutkiskelu; onko mulla jokin agenda. Ja täytyy myöntää, että on mulla. Jos mun mielestäni tehdään vääränlaisia asioita niin että mun agendani vaarantuu, niin pidän älämölöä. Ihan sama kuka on missäkin asemassa ja kelle nyt sattuu tulemaan paha mieli, niin mun agendani menee kaiken edelle.
Mikä se mun agendani on? Mun agendani on, että Ilves voittaa Suomen mestaruuden.
Tää on hauska seurata tätä keskustelua ja eritoten näiden tiettyjen asiantuntijoiden kommentointia. Kun Myrrä valmensi, niin kaikki, siis ihan kaikki oli Myrrän syytä. Tuli tappio tai väärin voitettu peli, niin valmentaja Myrrän syytä. Nyt meillä on sitten Pennanen niin mikään ei ole Pennasen syytä - ihan kuin Pennanen olisi ulkoistettu koko valmennusvastuusta ja hän niinkuinvain katselee edelleen norsunluutornista Myrrän aikaansaannoksia. Ja mikään ei ole valmennuksen syytä, korkeintaan Pasi Saarisen ja sekin ihan vaan vähän.
Tää on hauska seurata tätä keskustelua ja eritoten näiden tiettyjen asiantuntijoiden kommentointia. Kun Myrrä valmensi, niin kaikki, siis ihan kaikki oli Myrrän syytä. Tuli tappio tai väärin voitettu peli, niin valmentaja Myrrän syytä. Nyt meillä on sitten Pennanen niin mikään ei ole Pennasen syytä - ihan kuin Pennanen olisi ulkoistettu koko valmennusvastuusta ja hän niinkuinvain katselee edelleen norsunluutornista Myrrän aikaansaannoksia. Ja mikään ei ole valmennuksen syytä, korkeintaan Pasi Saarisen ja sekin ihan vaan vähän.
En minäkään sanonut että syy pelkästään nykyvalmennuksen on. Ihan vilpittömästi kysyn - mikä on se hetki mistä eteenpän on Pennasen ja Helmisen syytä? Ja missä syy nyt tähän konttaamiseen sitten on - Sepän/Jalon/Koskelan/Myrrän/Pelaajien/Fanien/Nykyvalmennuksen? Olisi äärimmäisen tärkeää löytää että ongelmat pystytään korjaamaanSe, että kaikki oli Myrrän syytä ei ollut oikein, mutta Pennanen on niin vähän aikaa ollut valkkuna, että olisi ihan hemmetin naurettavaa sanoa, että jokin olisi hänen vikansa. Vähästä ajasta on oltu tienpäälläkin käytännössä kokoajan.
Vaikka meikäläiseltä tätä ei kysytty, mutta sanoisin että majutauon jälkeen aletaan kääntämään katseet nykyiseen valmennukseen tai muualle.En minäkään sanonut että syy pelkästään nykyvalmennuksen on. Ihan vilpittömästi kysyn - mikä on se hetki mistä eteenpän että on Pennasen ja Helmisen syytä? Ja missä syy nyt tähän konttaamiseen sitten on - Sepän/Jalon/Koskelan/Myrrän/Pelaajien/Fanien/Nykyvalmennuksen? Olisi äärimmäisen tärkeää löytää että ongelmat pystytään korjaamaan
Mun mielestä toi on Myrrää kohtaan jo silkkaa ...ttuilua: "Tuloksetta" - valmentaja jonka aikana tuotiin A-nuorten mestaruus ja 21 vuoteen ensimmäinen mitali edustukselle. Edes hivenen kunnioitusta siihen mitä kirjoitetaan. Jokke oli kuitenkin Ipan mies isolla I:lla.Se fundamentaalinen ero on siinä että Pennanen on hädin tuskin asettunut taloksi tullen täysin seuran ulkopuolelta, ja Myrrä yritti vuosia päästä tietyistä ongelmista eroon, tuloksetta. Kun tässä otteluruuhkassa ei ole vielä ehditty uusia juttuja harjoitella, epäkiitollinen tehtävä on sinnitellä maaottelutaukoon sillä mitä on. Ero Myrrällä ja Pennasella on myös todella huomattava. Ymmärrän että Pennasta halutaan syyttää Myrrän ajan virheistä, mutta se nyt on aika turhaa. Lopulta todennäköisesti Myrränkin aikana suollettaisiin nyt samaa sontaa, sillä Myrrän peli ei ollut erityisen laadukasta. Syyskuun pisteitä toki tuli. Se oli syyskuu. Keväällä voi alkaa arvioida sitä onko Pennanen saanut mitään aikaan, mutta Ilves tarvitsi muutoksen. Tuli toki tylyyn paikkaan mutta olen yhä sitä mieltä että muutos on oikea. Tärkeintä ei ole voittaa syyskuussa vaan keväällä.
Ei se ole Pennasen vika, eikä ollut Myrrän, että Saipalla on esim. Meskanen, joka iskee hattutemppuja kohta ihan liukuhihnalta.Se, että kaikki oli Myrrän syytä ei ollut oikein, mutta Pennanen on niin vähän aikaa ollut valkkuna, että olisi ihan hemmetin naurettavaa sanoa, että jokin olisi hänen vikansa. Vähästä ajasta on oltu tienpäälläkin käytännössä kokoajan.
Tuloksetta viittaa ongelmiin, joita joukkueen pelissä on ollut pidemmän aikaa. Vaikka Joken valmennuksessa on tullut menestystä, ei se peli ole silti täydellistä ollut. Ongelmia on ollut sen verran, että Myrrä/Ojanen opeilla tuskin olisi saavutettu seuraavaa askelmaa. Jokelle on toki annettava tunnustusta siitä että vei Ilvestä taas eteenpäin. Hyvä valmentaja, mutta ei ehkä riittävän hyvä mestaruuteenMun mielestä toi on Myrrää kohtaan jo silkkaa ...ttuilua: "Tuloksetta" - valmentaja jonka aikana tuotiin A-nuorten mestaruus ja 21 vuoteen ensimmäinen mitali edustukselle. Edes hivenen kunnioitusta siihen mitä kirjoitetaan. Jokke oli kuitenkin Ipan mies isolla I:lla.
Tämä on myös erikoista että koskela pääsee palstalaisten silmissä kuin koira veräjästä.
On organisaation tähti.
Kun täällä kuitenkin arvostellaan myrrää, pennasta, huonoa rosteria , huonosti koottua rosteria, erikoisia hankintoja,
sitä kuinka tähän joukkueeseen saatu 2,8 miljoonaa, potkujen ajankohtaa.
Kaikkien takana on timo koskela.
On jopa palkannut myrrän, antanut jatkon, ja maksaa tälle sohvalle.
Varmasti pennanen on hyvä valmentaja, mutta järjen köyhyyttä ajatella että myrrä oli niin paska valmentaja ettei tarvitse kuin ottaa pari vuotta liigavalmennuksesta poissa ollut pennanen tilalle koutsaamaan täysin vierasta nippua jolla pelillinen ja luottamuksellinen side myrrään.
Lähtee kuin tykinsuusta ja pelkkä ajatus tehnyt palstalla ja varmasti koskelan päässä meistä suomen mestarin 2022-2023.
Muutoinhan jatkosopparit meni pytystä kerralla alas?
Toissakausi meni tillun puuhasteluun ja tämä kausi näyttää vahvasti samalta.
Ai niin, tuulola, haapala ja pendo ovat keväällä pitelemättömät? Vai pitikö eetu jo pistää mäelle?… ja oden… ja mänty.
No ei väliä, meidän tillu maksaa.
Missä muuten on koskela. Näkyy kyllä kun on positiivista kerrottavaa.
Ehkä myt ei ole.