Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Hyvin tää Pendo on kyllä saanut junan puksuttaan raiteillaan, olisko se sit joulun jälkeen jalosjukka penkintakana?
Kaikki kunnia Pendolle, mutta kyllä syy Ilveksen liitoon löytyy ei-niin-yllättävästä suunnasta.
Eiköhän pojat katso toisiaan silmiin, viimeistään iltapäivällä ja hyvä peli nähdään huomenna.Ilveksen valmennuksen sanavarastosta on hävinnyt "Ei oltu valmiina"-hokema.
Pendon aikana ei ole ihmetelty, vaan ollaan oltu heti valmiina.
Huomenna heti peli, toivottavasti ollaan valmiina, kun kiekko tippuu jäähän.
Antimidas. Toi kosketus on kyllä jotain maagista.
Ei tämä valmentajasta ole kiinni. Joku paha karma tämän joukkueen ympärillä leijuu vuodesta toiseen.
Ylä- ja alamäkiä. Pennanen tekee hyvää työtä jatkuvasti, samoin koko jengi ja kehitysprosessi menee ihan luonnollisia käyriä.
Täälä palstalla tultaneen huutamaan vielä monta kertaa kaikki ihan paskoiks ja kuukauden päästä ehkä sit kehutaan taas, mut onneks sekin varmaan kuuluu asiaan.
Ylä- ja alamäkiä. Pennanen tekee hyvää työtä jatkuvasti, samoin koko jengi ja kehitysprosessi menee ihan luonnollisia käyriä.
Täälä palstalla tultaneen huutamaan vielä monta kertaa kaikki ihan paskoiks ja kuukauden päästä ehkä sit kehutaan taas, mut onneks sekin varmaan kuuluu asiaan.
Olin kotisohvalla parin sadan kilometrin päässä eikä tuota suorittamista kovin mukava ollut täältäkään katsella.Niin.
Taidat olla tällä kertaa jossain muualla kuin nimenomaisessa pelissä.
Pennasen haastattelu c-moressa kannattaa katsella ajatuksella.
Olen edelleen sitä mieltä, että tietynlainen valheellinen illuusio omasta (joukkue) suvereenista ylivoima-ajatuksesta pitää poistaa pajavasaralla pelaajien tajunnasta.
Haapalan vaikka melkoinen pelimanni onkin, pitää ymmärtää tämä. 3-1 tilanne ei liigassa merkitse vielä yhtään mitään.
Haapalan vaikka melkoinen pelimanni onkin, pitää ymmärtää tämä. 3-1 tilanne ei liigassa merkitse vielä yhtään mitään.
Olin kotisohvalla parin sadan kilometrin päässä eikä tuota suorittamista kovin mukava ollut täältäkään katsella.
Silti jokusen projektin olen itsekin vienyt läpi ja seurannut sivusta ehkä vieläkin useamman, niin kyllä sen tietää että tekemisen taso heittelee koko projektin ajan. Valmiita ollaan kuitenkin joka ikinen kerta vasta kun deadline on ovella, ei päivääkään aiemmin. Oma päähän oli marraskuussa todella kovassa iskussa, en epäile yhtään ettei se sieltä löydy taas ennen kevättä.
Ei muuta kun eteenpäin askel kerrallaan.