Nevöförget95
Vakiokokoonpanossa
Se, että johdetaan Liigaa ja valmennus saa potkut niin ainakaan mä en sitä ymmärrä!! Mutta onneksi mä en sitä päätä.
Kyllä se jo lämmittää, että julkisuudessakin ollut tieto kertoo Pendon antaneen rukkaset "toisen päädyn joukkueelle"
Olen aina pitänyt Pennnas-Anttia hyvänä tyyppinä ja mikä tärkeintä erittäin pätevänä valmentajana. Tieto siitä, että antoi Tapparalle pakit lisää miehen arvostusta entisestään. Tervetuloa valtakunnan upeimpaan kiekkoseuraan. Tosin Myrrän puolesta on vähän ns. paha mieli, mutta elämä ja valmentaminen on...Ilmeisen hyvästä syystä jopa. Kuka haluaa Tapparaan, jos voi päästä Ilvekseen.
Jos tuo Myrrän kertoma pitää paikkansa, niin nyt täytyy ihmetellä, miksi näin Myrrää kohdeltiin. Kuitenkin hyvinkin seurauskollinen kaveri, joka valmentanut osaa nykyjoukkueesta monen vuoden ajan.Jouko Myrrä paljastaa Ilves-johdon tylyn kohtelun potkujen jälkeen: ”Urheilujohto kielsi”
Tamperelainen aikoo jatkaa valmentajana.www.iltalehti.fi
Aikamoista
Tää on nyt mielenkiintoista kun on vaan Myrrän sana. Kyllähän Myrrä saa tuossa itsensä kuulostamaan täysin syyttömältä ja uhrilta.Jouko Myrrä paljastaa Ilves-johdon tylyn kohtelun potkujen jälkeen: ”Urheilujohto kielsi”
Tamperelainen aikoo jatkaa valmentajana.www.iltalehti.fi
Aikamoista
Nonni. Case closed.Löytyihän se lopullinen selitys tälle keissille:
katso liitettä 3190
No tuo nyt on vaan huumoria.Löytyihän se lopullinen selitys tälle keissille:
katso liitettä 3190