Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennakko-odotuksiin nähden olen kyllä hämmästynyt pelin tasoon. Valmennuksen piti olla suomen parasta. Viime kauden kyykkäyksen syy laitettiin siihen, että Pennanen ei ollut koonnut joukkuetta. Nyt on ja ei hyvältä näytä
Nyman ei sovi oikein mihinkään kenttään. Palve menee ihan hukkaan noiden kanssa sählätessä. Nro 12 pelaa vaan kivaa lätkää ja yrittää jekkusyöttöjä.Tänään sitten rikottiin hyvin toiminut Palven ketju heittämällä Nyman Suomen ja Kodyn kenttään. En jumalauta ymmärrä. No onhan näitä Pendon "mielenkiintoisia" ketju muutoksia tullut palstoilta luettua.
Saat yhden pisteen mun trolli kirjanpitoon tästä.Nyman ei sovi oikein mihinkään kenttään.
Onhan tämä nyt tällä hetkellä aivan kamalaa katseltavaa. Neljässä pelissä ollaan oltu selvästi kaveria pelissä, mutta maalivahtipelin ja maalinteon tehokkuuden kautta ollaan pystytty kairaamaan voittoja.
Viisikon rakennehan on jatkuvasti täysin rikki. Ilves ei käytännössä pääse paineen alta pois kuin siirtokiekoilla, ja nekin jäävät järjestäen vastustajan lapaan sinisellä. Josta mylly pyörii taas uudestaan ja uudestaan. Tällä hetkellähän Ilves ei käytännössä hyökkää kiekolla lainkaan, vaan on täysin riistojen ja ylivoimien varassa.
Ilveksen puolustuspelissä trap on ainoa mikä jollain tasolla toimii. Korkealta paineistaessa etäisyydet ovat niin suuret, että vastustaja kiekottelee helposti tuollaisia puolittaisia 3-2 hyökkäyksiä.
Oman pään puolustuspeli onkin sitten ihan kirjaimellisesti sekaisin, kun kukaan ei tunnu tietävän missä ja ketä pitäisi pitää.
Jos vielä viisi seuraavaa peliä näyttää tältä, niin todella huolestunut olen. Paljon on valmennuksella parannettavaa.
Ennakko-odotuksiin nähden olen kyllä hämmästynyt pelin tasoon. Valmennuksen piti olla suomen parasta. Viime kauden kyykkäyksen syy laitettiin siihen, että Pennanen ei ollut koonnut joukkuetta. Nyt on ja ei hyvältä näytä
Silloin on jo myöhäistä.Voi vittu on taas ongelmatpari peliä kautta pelattu ja ihmiset kitisee. Valittakaa sitten jos nää samat ongelmat vaivaa edelleen tammi-helmikuussa.
Jooh kyllä nyt Pennaselle kenkää,, jukopliut!!..Silloin on jo myöhäistä.
Loistavasti tiivistetty tähän viestiin myös omat fiilikset. Vituttaa saa, mutta se jatkuva kitinä….Voi vittu on taas ongelmatpari peliä kautta pelattu ja ihmiset kitisee. Valittakaa sitten jos nää samat ongelmat vaivaa edelleen tammi-helmikuussa.