Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Hyvä vastaus, vaan taitaa olla niin, että tuossa menee ns "ruuti hukkaan".
Oon tullut entistä vahvemmin käsitykseen, että parempi taas pistää yksi nimimerkki lisää "älä huomioi" tilaan.
Mä ymmärtäisin vielä jatkuvan kritiikin, mutta jos melkein joka toinen alkaa tyyliin "tää ei oo provo" ja sitten tulee ilmiselvä provo. Tai että "en haluaisi tätä sanoa, mutta..." ja sitten tulee sitä jatkuvaa kritiikkiä ja itkemistä, mihin ilmiselvästi pyrkii, niin olkoon mun puolesta. Sori, olis ehkä kuulunut "palautetta kanssakeskustelijoille" ketjuun.
Pennasesta keskustelu pitää aloittaa varovasti koska on herkkä aihe josta moni ei kestä edes keskustella.
Onko Ilveksen peli ollut mielestäsi hyvää ja viihdyttävää tällä kaudella? Mitä olet tykännyt koti esiintymisistä?
Miksihän yleisömäärät ovat pitkästä aikaa laskusuunnassa? Monessa muussa seurassa yleisömäärissähän tehdään pitkään aikaan todella positiivisia tuloksia.
Laitoin ihan asiallisesti, että jos kerran Pennasen yksi hyvä puoli on pelaajien kehittyminen, niin miksi nämä vähän nimettömämmät eivät lyö läpi.
Enkä ole edelleenkään samaa mieltä että Ikosen tai Tikan nousu olisi Pennasen käsialaa. Lööf meni eteenpäin myös jo aiemmin.
Tälle kaudelle omien joukkueidensa fanien lempparit Könönen ja Ratinen täysin pimennossa Ilveksessä. Kirkkaimman kärjen takaa moni toivoo jonkun kantavan vastuuta, mutta ei sieltä oikein kukaan nouse taaskaan esiin. Samoin kävi viimekaudella kun isoissa peleissä kärki vähän sakkasi ja tylstyi.
Voisin (ja varmaan myös sinä pystyisit) laittaa melko monta nimeä jotka ovat jääneet junnaamaan paikalleen tai flopanneet Ilveksessä Pennasen aikana. Tähän listaan ei @Ilves97 myöskään halunnut ottaa kantaa, koska kritiikin antaminen on vaikeaa.
En myöskään pahastu älä huomioi listalle joutumisesta, se saattaa helpottaa kuplassa asumista. Hyvää joulunaikaa mikäli vielä viestin näet