Antti Saarela

Pika1

Luottopelaaja
Saarelan jatkosopimus on tämän hetken hyökkääjistä top3:ssa omissa toiveissa Eemelin ja Sebokin kanssa.

Antin otteista on alusta asti näkynyt, että läpimurto on tulossa ja odoteltu että koska. Alkukausi meni penkin alle mutta viimeisen kuukauden pelannut jo hyvin. Välillä pelisilmän puute/liika tilannenopeus aiheuttaa ongelmia, mutta kehittyy koko ajan.

jurgen

Tähtipelaaja
Aina uskonut Saarelan Anttiin ja en suotta. Niinkuin päivällä totesin 20 maalin mies jatkossa.

Äkkiä vaan pitkää jatkosopimusta!

Rantsukoff

Luottopelaaja
Tehnyt muuten samat pisteet nyt Meskasen kanssa, vaikka on pelannut viisi peliä vähemmän. Lisäksi Antin yv-minuutit ovat olleet vähissä. Tällä hetkellä on Myrrän papereissa Ipan toiseksi tärkein laituri heti kapteenin jälkeen. Baptiste kolmantena.

KURITTAJA

Luottopelaaja
On tää vaan huikee jätkä. Osaa sitten muuten luistella! Jo pitkään olen tuota "seisovaa" luistelutyyliä ihmetellyt. Tänään ollut taas loistava ja eiköhän sieltä vielä maalikin napsahda. Hyvä Antti!

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Ei oo käyttöä vai mitä @Oopee?

Puujalka

Luottopelaaja
Mää ku oon haukkunu, ihan kelpo alku areenan ajalle!! Nyt vaan tämä peli pää kylmänä loppuun asti.

Mobutu Sese Seko

Vakiokokoonpanossa
Laiturina 17 peliä, 8 maalia kasassa. Liigan maalipörssissä sijalla 15. Kaupan päälle painivoitto Rantakarista.

Edellisestä Ilves-pelaajan hattutempusta paikallisottelusta vierähtikin yli kymmenen vuotta. Jaakko Pellinen onnistui tässä viimeksi syyskuussa 2011. SM-liigan aikakaudella Saarelasta tuli kaikkiaan ainakin kahdeksas pelaaja mainitun Pellisen, Kaipaisen, Raipen, Neuvosen, Jalon, Summasen ja Liliuksen jälkeen.

Viimeksi muokattu:

Janko

Luottopelaaja
2CD59F65-1379-40B7-AA9D-02FFF60F9FBD.jpeg

UglyHouse

Luottopelaaja
olen antanut Saarelalle paljon kritiikkiä, mutta tänään oli huippupeli.
Hienoa, että tuli paineessa onnistuminen, ei ollut helppo paikka avauspeli täpötäydessä avajaispelissä.
Resepti:
- jatkaa laiturina
- hyökkäysaluella aina laukaus maalia kohti (ei syöettelyä tai kiekon kuskaamista)
- pelipäivänä ei nukuta päikkäreitä
;)