Antti Saarela

toskala

Luottopelaaja
Nyt on Antilla jotain jolla voi lesoilla isoveljelleen että tätäpä sulta ei löydy.

Vähän tässä alkaa mehustella että olisiko Antista nyt se uusi Innala jota Kontiola pystyy ruokkimaan. Jos se alkaa toimia niin tää joukkuehan ihan pysäyttämätön keväällä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Saarela on todella lähellä lopullista läpimurtoa. Toivottavasti jatkaisi meillä. Pelkään kuitenkin tehneen sopimuksen toisaalle. Tänne sitä ei ainakaan ole tai olisi julkistettu viime viikolla.
Itsehän Antin tapauksessa lähtisin NHL/AHL akselille. Hänen pelityylinsä sopinee sinne vielä paremmin. Ja jos NHL todella on tavoitteena ei tämä Liigan kiertäminen enää hirveästi auta, seuraava askel on siellä.

Bure10

Guest
Minä olen luottanut Saarelan tekemiseen aina ja huutanut muistaakseni viime kaudesta asti, että kaverin paikka on laidalla ja isossa roolissa. Aika äkkiä Saarela on myös osoittanut, että tuossa roolissa myös tulosta tulee ja se on tottakai hienoa.

Se, että ylivoimavastuu kaverilta puuttuu käytännössä kokonaan, kertoo kuitenkin siitä, että joitain juttuja kokonaisvaltaisesta pelaamisesta vielä puuttuu. En itse äkkiseltään keksi, mitä nämä jutut voisivat olla, mutta kunhan tuon puolen saa kuntoon, niin kyseessä on todella kova tulosyksikön kaveri, joka taistelee aivan liigan pistepörssin kärkipaikoista.

Mahtavaa ollut katsoa, kun Saarela osoittaa pilkkakirveiden puheet täysin vääriksi omalla tekemisellään. Toivottavasti lento jatkuu ja jopa lähtee nousukiitoon tässä kauden vielä edetessä.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Olisi melkoisen kova runko ensikaudelle jo tässä kohtaa..
Siihen Tikka, Rask, Jokipakka ja pari vahvistusta :)
Rask ainakin jatkaa Ruotsissa vielä ensi kaudenkin (jos siis tarkoitit Joonasta).

Jottei mene ihan off topiciksi niin sanotaan että Saarelan peliä ja kehitystä on kyllä ollut hieno katsoa, toivottavasti vielä vuoden meillä pelaisi. Rapakon taakse siirtyminen voisi olla myös hyvä ratkaisu, mutta Saarelalla vasta 20 vuotta ikää, eli ei yksi vuosi Suomessa olisi varmasti pahitteeksi.

Bure10

Guest
Leftin pelaajana voisi kokeilla onnistuuko napauttelemaan Konnan lätyt nuottaan.
Niinpä, ja ei Saarela minun mielestä ole myöskään huono jakamaan kiekkoa. Välillä tulee hasseja, mutta vastineeksi sitten myös todella oivaltavia syöttöjä. Olisi lisäksi lähtökohtaisesti hyvä sekä tuomaan kiekkoa alueelle että saamaan kuvioa rauhoittumaan ahtaassa tilassa.

Yohan

Luottopelaaja
Saarela on nousseen itseluottamuksen myötä parantanut vähän joka osa-alueella peliään. On se jääkiekko ihmeellinen laji.