Taverney
Guest
Vs: Atte Pentikäinen
Peliaika 4:18 ja -3. Kommentoikaa muut, minä en tiedä?
Peliaika 4:18 ja -3. Kommentoikaa muut, minä en tiedä?
Taverney sanoi:Peliaika 4:18 ja -3. Kommentoikaa muut, minä en tiedä?
El Bastardo sanoi:7. pakin roolissa hajavaihtoja ja stemppari. Symppis jolle tuskin ens kaudella liigassa on töitä.
Eivät ole ei, mutta kyllä pitäisi osata avata peliä varsinkin kun pelitapa on kiekollisuuteen painottuva. Pentikäinen saa ensimmäisen syötön perille vain hyökkääjä avustaa siinä tulemalla vastaan, ja jos näin ei käy niin mies roiskaisee sen pelaajasumppuun ja toivoo että se päätyy omille. Yleensähän se ei päädy vaan menee joko pitkäksi tai sitten vastustajalle. Peliä edistäviä syöttöjä turha odotella. Seiskapakkinahan tuo toki menee.Kulpertto sanoi:Yleensä stay at home puolustajat ei mitään kiekollisia taitureita oo. Mielestäni Pentikäinen pystyy antamaan hyvän ykkössyötön, omassa päässä jopa erinomainen.
Lisää yv-aikaa vaan Penalle.Noma sanoi:Keksiikö joku jonkin toimivan perustelun Pentikäisen pelipaikalle ylivoimalla? Itse en ole keksinyt vielä yhtään, mutta niin vaan suhteellisen usein Atte sinne ylivoimalle luistelee.
Usein käynti optikolla auttaa. Tänään Atte oli poikkeuksellisesti yv:ssä vähän aikaa, kun oli 2+2 ylivoima ja pelattiin kuudella pakilla, eikä rikottu pareja. Onko sinusta Kukkosella, tai Mäkelällä muuten nykyisellään jotain suurempaa annettavaa yv:ssä?Noma sanoi:Keksiikö joku jonkin toimivan perustelun Pentikäisen pelipaikalle ylivoimalla? Itse en ole keksinyt vielä yhtään, mutta niin vaan suhteellisen usein Atte sinne ylivoimalle luistelee.
Artsi sanoi:Usein käynti optikolla auttaa. Tänään Atte oli poikkeuksellisesti yv:ssä vähän aikaa, kun oli 2+2 ylivoima ja pelattiin kuudella pakilla, eikä rikottu pareja. Onko sinusta Kukkosella, tai Mäkelällä muuten nykyisellään jotain suurempaa annettavaa yv:ssä?
Tuokkola on laskenut, että kun vastustajat aikansa katselevat Aten riplailua, he eivät pysty enää naurultaan täysmittaiseen puolustamiseen.Noma sanoi:Keksiikö joku jonkin toimivan perustelun Pentikäisen pelipaikalle ylivoimalla? Itse en ole keksinyt vielä yhtään, mutta niin vaan suhteellisen usein Atte sinne ylivoimalle luistelee.
Aamulehti Kiekko @ALKiekko 18 tuntia sitten
Jos Atte Pentikäinen on mielestäsi Tampereen tsaari ja hieno mies, uudelleentwiittaa! http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194944055512/artikkeli/ilveksen+kulttipelaaja+organisoi+voittomaalin+viivasta+tulee+tykki.html … #Ilves #Liiga