Ei voida voittaa jos miehen ketju vuotaa kuin seula, eikä tuota yhtään hyökkäyssuuntaan. En itse näe tämän hetken Sebokin riittävän tällä hetkellä millään omassa roolissaan.
Myyntiin!
Olen aina ollut Sepon puolella, mutta jotain olisi tehtävä...Taitaa valitettavasti olla niin, että tässä olisi yksi seuraavien parin viikon tärkein "vaihdettava". Tuli vaan Mieleen...
Olen aina ollut Sepon puolella, mutta jotain olisi tehtävä...
Sama. Onhan se vesiselvää, että tämä on viimeinen kausi Ilveksessä. Nyt olisi aika nousta tasolleen ja Mäntykivelle ihan samat sanat.Olen aina ollut Sepon puolella, mutta jotain olisi tehtävä...
Nopea Sebok on ja ennen ajattelin miehellä olevan hyvä pelisilmä. Nyt kuitenkin ollut kuin joku keskikaistan Päkkilä, syötöissä ja pelinrakentamisessa ei ole mitään järkeä sen jälkeen, kun tuonut kiekon alueelle. Myös laukaus on huono ja kuten se on ennenkin nähty pelkkä luistelu ja kädet ei riitä tehoihin.BS on hyvä pelaaja, mutta ei tosiaan sovellu mestaruusjahtiin. Pehmeä ja hieman hidas.
No hidas Sebok ei kyllä ole, ukkohan on vahvimmillaan tuomaan kiekkoa ylös, ikävä vaan että siihen ne vahvuudet sitten jääkin.BS on hyvä pelaaja, mutta ei tosiaan sovellu mestaruusjahtiin. Pehmeä ja hieman hidas.
No hidas Sebok ei kyllä ole, ukkohan on vahvimmillaan tuomaan kiekkoa ylös, ikävä vaan että siihen ne vahvuudet sitten jääkin.
Juuri näin.Totta, ei hidas mutta saamaton.
Halka on hyvä, mutta pelikäsitys on tasoa denssi, niin mitä teet? Jos hänellä soppari johonkin muuhun seuraan, niin sinne vaan ja uutta arpaa tilalle.
Olisi muuten aika hyvä vaihto.Voisi vaihtaa päikseen Barachiin. Sinnehän se Balu on menossa, eikä Barach ole jatkamassa Porissa.
Ei itseasiassa olisi huono välttämättä. Molemmilla pelaajilla on sitä kuuluisaa potentiaalia top 2 kenttien sentteriksi, mutta ei nykyisessä seurassa tällä kaudella ole mennyt hyvin.Voisi vaihtaa päikseen Barachiin. Sinnehän se Balu on menossa, eikä Barach ole jatkamassa Porissa.