Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Eipä ole ainakaan Unkarin majun mukana!
Aihan surkea pelaaja hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä. Kävi ihan omin voimin puurouttamassa viimeisen 6vs4 ylivoiman. Muuten sitten ihan yhtä mitäänsanomaton kuin aiemminkin.
Toivottavasti ei missään nimessä tehdä Sebokin kanssa jatkosopimusta
Kerro se vähän alle kolmekymppinen kaveri joka ei "tähyäisi" ulkomaille? Anyway, mä luulen että me ei olla tästä miehestä vielä kaikkia nähty. Väitän että on tärkee jätkä keväällä.Tuskin ollaan tekemässä. Sebõk tähyää muutenkin ulkomaille.
Juurikin tämä ja oli silmiinpistävää se, että ei ollut yhtään hereillä siihen Konnan poikittaiseen syöttöön 6v4 yvllä. Siinä olisi pitänyt olla laukaisuvalmiina heti.Eniten Sebokissa ärsyttää ettei ole minkäänlaista maalintekovaistoa.
Otti ihan lampaana kiekon haltuun ja ei ollut mitään aiettakaan tehdä maalia edistävää ratkaisua.Juurikin tämä ja oli silmiinpistävää se, että ei ollut yhtään hereillä siihen Konnan poikittaiseen syöttöön 6v4 yvllä. Siinä olisi pitänyt olla laukaisuvalmiina heti.
Kerro se vähän alle kolmekymppinen kaveri joka ei "tähyäisi" ulkomaille? Anyway, mä luulen että me ei olla tästä miehestä vielä kaikkia nähty. Väitän että on tärkee jätkä keväällä.
Tästä olen kyllä eri linjoilla. Jalkavalle ja mielestäni taitavalle Sepolle olisi varmasti käyttöä ensi kauden Ilveksessä. Helmasyntinä Sepolla on myönnettäköön suoraviivaisuuden puute. Joitakin selviä maalintekopaikkoja sössitty viime hetken "kaverisyötöillä. Uskon kuitenkin, että tohon muutos saadaan, kun vaan työnantajan edustaja Pendo antaa selkeät ohjeet/käskyt aiheeseen liittyen.Aihan surkea pelaaja hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä. Kävi ihan omin voimin puurouttamassa viimeisen 6vs4 ylivoiman. Muuten sitten ihan yhtä mitäänsanomaton kuin aiemminkin.
Toivottavasti ei missään nimessä tehdä Sebokin kanssa jatkosopimusta
Näen nuo samat hyvät puolet Sebokin pelissä, ja toisaalta omakin toive on, että vielä se Sebok sieltä nouseen.Tästä olen kyllä eri linjoilla. Jalkavalle ja mielestäni taitavalle Sepolle olisi varmasti käyttöä ensi kauden Ilveksessä. Helmasyntinä Sepolla on myönnettäköön suoraviivaisuuden puute. Joitakin selviä maalintekopaikkoja sössitty viime hetken "kaverisyötöillä. Uskon kuitenkin, että tohon muutos saadaan, kun vaan työnantajan edustaja Pendo antaa selkeät ohjeet/käskyt aiheeseen liittyen.
Näen nuo samat hyvät puolet Sebokin pelissä, ja toisaalta omakin toive on, että vielä se Sebok sieltä nouseen.
Jos ollaan kuitenkin ihan rehellisiä, niin roolissaan kakkossentterinä Sebok on todella epätasainen pelaaja. On ollut sitä koko aikansa Ilveksessä, ja ymmärtääkseni myös Kalpassa.
Myöskään esitykset viime kauden pudotuspeleissä eivät herätä ihan kauheaa luottoa siihen, että Sebok olisi kevään miehiä.