Soho
Tähtipelaaja
Hayton aloitti eilen NHL-kauden Arizonan ykkösen vasemmassa laidassa Hayton-Schmaltz-Garland. 13:34 peliaika, ei pinnoja. Katsoin vain tuloksia, sen enempää en tiedä miten kulki.
Ohhoh.
Hayton aloitti eilen NHL-kauden Arizonan ykkösen vasemmassa laidassa Hayton-Schmaltz-Garland. 13:34 peliaika, ei pinnoja. Katsoin vain tuloksia, sen enempää en tiedä miten kulki.
Millä tavalla osoitus?Jälleen yksi osoitus siitä, kuinka vaativa sarja Liiga on.
Millä tavalla osoitus?
Niin no, sehän on ihan normaalia, että ykkösvaraukselle annetaan näytönpaikkaa 1.Ketjussa.Hayton vetää NHL:ssä ykkösketjussa, mutta floppaa täysin Liigassa.
No huh huh,päivän vitsi.Jälleen yksi osoitus siitä, kuinka vaativa sarja Liiga on.
Niin no, sehän on ihan normaalia, että ykkösvaraukselle annetaan näytönpaikkaa 1.Ketjussa.
Mitä floppaamiseen tulee, niin mieti itseäsi Haytonin saappaisiin. Tiedät, että edessä on tärkeä kausi ja haluat näyttää kaiken mitä osaat. Tulet liigaan pelaamaan ja vedät ihan 100 lasissa ja loukkaannut Jukureita vastaan ja kausi ohi. Luulen, että Hayton ei kuitenkaan ihan kaikkea laittanut täälä peliin vaan haki tuntumaa. Tuskin halusi loukkaantua NHL kauden alla.
Näihän Myrrä teki ja aika monta maalipaikkaa Hayton peleissä kavereille järjesti.Olisiko kurinalaisuuden nimiin vannova Myrrä antanut niin paljon peliaikaa kaverille, joka ei yritä täpöillä? Varsinkin, kun kaikki tietävät, kuinka haavoittuva Ilveksen pelitapa on, jos yksikin pelaaja löysäilee.
Olisi. Kaikki ei ole aina niin kiveen hakattua ja joukkue ei voi olla täynnä samaa massaa olevia harmaita pelaajia. Olisiko pitänyt jättää tämmöinen kokeilematta kun tarjolla on tämmöinen talentti? Et varmaan voi väittää täydestä sydämmestä, että Ilves tai mikä vaan muu liiga joukkue olisi niin kova, että Nhl kynnyksellä oleva pelaaja ei sinne mahdu.Olisiko kurinalaisuuden nimiin vannova Myrrä antanut niin paljon peliaikaa kaverille, joka ei yritä täpöillä? Varsinkin, kun kaikki tietävät, kuinka haavoittuva Ilveksen pelitapa on, jos yksikin pelaaja löysäilee.
Kyllä mä ottaisin millon vaan. Luulen että jos olis sen kiekon saanu maaliin asti, niin olis ollut eri meininki sen jälkeen. Olisko turhautunut, kun paikkoja oli jatkuvasti, mutta ei vaan mennyt mistään sisään. Toki puolustuspelaaminen oli aivan olematonta, mutta niin se on myös A. Ovechkinillakin.Toivottavasti ei pelaa enään ikinä ipanutussa.
Siinähän se ero tuleekin, AO8 on rikkomassa kaikkien aikojen tehtyjen maalien tilastoa, ja Hayton surffailee AHL - NHL väliä. Ja mitä tulee 8 puolustukseen, Trotzin aikana alkoi puolustus ja nyt on sormus sormessa. Ja jos Haytonia turhauttaa oma peli ja saa sillä kaks ketjua sekasin, se ei ole kannattavaa.Kyllä mä ottaisin millon vaan. Luulen että jos olis sen kiekon saanu maaliin asti, niin olis ollut eri meininki sen jälkeen. Olisko turhautunut, kun paikkoja oli jatkuvasti, mutta ei vaan mennyt mistään sisään. Toki puolustuspelaaminen oli aivan olematonta, mutta niin se on myös A. Ovechkinillakin.