Tjäre-Borg
Luottopelaaja
Mutta samalla puretaan Pellin soppari. Toimistolla on lamppu syttyny.
Ei paljoo auta joku Pellin sopparin purku.
Kärkimiehiä sisään ja vitusti. Sitten ehkä pää voi kääntyä, mutta en pidätä hengitystäni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta samalla puretaan Pellin soppari. Toimistolla on lamppu syttyny.
Luulis Pellin hinnalla saavan kärkeä hankittua. Tuskin ilmatteeks pelas täällä.Ei paljoo auta joku Pellin sopparin purku.
Kärkimiehiä sisään ja vitusti. Sitten ehkä pää voi kääntyä, mutta en pidätä hengitystäni.
Luulis Pellin hinnalla saavan kärkeä hankittua. Tuskin ilmatteeks pelas täällä.
Mukana! Sylettää! Ja muut hommaa Ikosia, Bryggmanneja jne... ja meidän Fransenit menee amerikkaan ja ohi suun...
Kamelinselän katkaisi, että hävittiin kilpailu ruotsalaisesta seiskapakista NHL-joukkueelle? Se oli kyllä heikko kuin munankuori.
Ei saatuToni Utusta pihalle
Vittu mitä puuhastelua.
Miksi sitten käytit sitä perusteluna? Ja toisessa ketjussa vieritit tämän jotenkin seurajohdon virheeksi? Että ei muka pitäisi edes yrittää saada pelaajia joiden kohdalla on NHL-sopimus edes etäisesti mahdollinen.
Käyttäisit jotain muutakin asetta reagointiin, kun nuo ainaiset nauruemojit.Hah, tuo kertoo susta kaiken, kun pidät mua noin tyhmänä.
Ei kyllä katkennut tuohon mitään.
Käyttäisit jotain muutakin asetta reagointiin, kun nuo ainaiset nauruemojit.
Joillakin se perustuu lasisuuteen ja siihen game 6:sen 3-3 tasotusmaaliin.Mihin perustuu Utus-viha?
Utusen tehotilasto +21 oli Liigan puolustajista kuudenneksi paras. Puolustajan ensisijainen tehtävä on puolustaa ja siinä tehtävässä Hölölle erittäin tuttu Utunen on edelleen erittäin kelvollinen.
Koskahan me saadaan jotain oikeita ammattilaisia lajista riippumatta?
Jos olen tehnyt laskelmat oikein, niin Ilves-Hockey Oy on 2020-luvulla tehnyt eniten taloudellista tulosta Liigajoukkueista. Saa korjata, mikäli olen väärässä. Käsittääkseni Ilves on tehnyt myös isoja investointeja viime vuosina. Aika tulee näyttämään, koituvatko ne onneksi vai kohtaloksi.
Olemme myös tilanteessa, jolloin meillä on junnuputken päässä erinomaista ainesta. Toivottavasti tällä kertaa Ilves ei hukkaa omia junioreitaan.