Boikotti T*pparan isännöimiin paikallisiin.

Menen sinne missä Ilves pelaa, oli siellä Osastoa/Niilon poikia tai ei. En ole näitä ennenkään Ilveksen kannustamiseen tarvinnut enkä ajatellut kysyä lupaa nytkään. Ymmärrän että Osastolla voi olla paha mieli Tapparan toiminnasta, mutta itse en ole kokenut Tapparan tai muunkaan joukkueen järkkäreiden toimesta ylimitoitettua voiman käyttöä tai mitään muutakaan asiatonta. En ole siis mielestäni velvollinen tähän lähtemään.

Ja jos joku haluaa kysyä että haluanko siis tukea mouhareita niin vastaan että käyn Tapparan ottelussa tasan 3 kertaa vuodessa eli silloin kun se pelaa Ilvestä vastaan. Sama asia kaikkien muidenkin 14 liigajoukkueen kohdalla, käyn heidän peleissään lähinnä vain silloin kun Ilves pelaa heitä vastaan. En koe erityisesti tukevani tai toivovani TPS:n, Ässien, Kookoon, Kärppien jne. menestystä mennessäni heidän halliinsa kannustamaan vierasjoukkuetta.

Päätös on puhtaasti minun, en kehota ketään esimerkkiäni seuraamaan mutta minulle Ilves on suurempi kuin yksittäinen kannattajaryhmä. En kaipaa keneltäkään neuvoja tai sättimistä siitä kuinka huono fani olen, tiedän itse parhaiten paljonko olen Ilvekseen aikaa ja rahaa upottanut. Kukin kannattakoon tavallaan kunhan vain se jollain palvelee Ilveksen menestystä.
En ole minäkään koskaan kokenut. Ja Tottakai teet omat valintasi. Niin teen minäkin.

Olemme ihan yhtä hyviä kannattajia, joten ei kannata nyt liikaa pillastua tai olla marttyyri.

Kaikki tukekoon Ilvestä JA Osaston toimintaa parhaaksi katsomallaan tavalla.

Sunkaan ei kannata kuitenkaan suivaantua minulle tai muille koska boikotoimme Tapparan järjestämiä otteluita.

Ei tämä ole niin vaikeaa tai vakavaa.

• Tykkää
Reactions: CTS
En ole Tapparalle euroakaan maksanut koskaan, enkä aio jatkossakaan maksaa. Jos ilmaisen lipun saan, menen katsomaan Ilvestä, en kannattajaryhmiä.

Tämän Boikotin ymmärtää vain ne jotka ovat laulaneet mukana.
Ymmärrän täysin Osaston kannan. Koska ei anneta tehdä sitä, mitä halutaan tehdä.
Komppaan teitä, vaikka istuin taitto penkillä.
kannattaminen tuolla tasolla, on niin kovaa hommaa. Että välillä tulee pikku ylilyöntejä, mille ei vaan mahda mitään.
Nähdään Areenassa OIKEAN joukkueen koti matseissa

Olen kerran käynyt Tapparan pelissä ilmaisella lipulla tapparalaisen kaverin kanssa. Uskonnoton kirkko, yökerho, mistä ei saa piparia. Ihmisillä on oranssit autistihatut. Kaikki on jostain naapurikunnista. Olen ollut aina mukana ja tulen olemaan jatkossakin, tuollaista gloryhunttaavaa muovipaskaa ei pidä tukea eurollakaan.

Helppo olla mukana ja pahoittelut joukkueelle asiasta. Toissa kaudella olin kaikissa, viime kaudella yhdessä. Toinen syy on se, etten tunne oloani Tapparan isännöimissä paikallisissa mukavaksi ja tämän myötä pelistä ei pysty nauttimaan. Ällöttävää muovista teennäistä paskaa käääääääääääääääääriäiseeeeeeeeeeeen ulvontaa kuunnellessa niin hyi helvetti voin pahoin.

• Tykkää
Reactions: CTS
Täysi tuki Osastolle vain asioita tekemällä voi vaikuttaa! Veikkaan, että täyttöaste Tapparan peleissäkin voi olla korkea. Mutta viimeistään kevät puolella(kun molemmat on isännöinyt parit paikalliset) kaikki ”tavis” katsojat ovat yhtämieltä siitä, että Ilveksen isännöimmät pelit ovat elämys joista kannattaa maksaa.

Viime kaudella olin ensimmäistä kertaa Tapparan pelissä Nokia Areenalla, kun oli paikallissarjan ratkaiseva Game 4 edessä.

Hetki voi mennä että uusiksi tulee mentyä. Mukana siis todellakin.

Kysymys, onko viimeaikoina tapahtunut jotain viimeisten kausien ”lippukiellon” yms lisäksi?

Jostain järjestyksenvalvojista joku mainitsi mutta pystyykö joku avaamaan tilannetta? :)

Kysymys, onko viimeaikoina tapahtunut jotain viimeisten kausien ”lippukiellon” yms lisäksi?

Jostain järjestyksenvalvojista joku mainitsi mutta pystyykö joku avaamaan tilannetta? :)

Toivottavasti linkki toimii, mistähän toi Saksan kieli tuli? :D

Takaisin