Jorman Kivet
Luottopelaaja
Ei tavallaan tarvitse osallistua boikottiin, kun en koskaan ole muutenkaan maksanut naapurille markkaa/euroakaan.
Paitsi Tampere-cupissa.
Paitsi Tampere-cupissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän Ilveksen joukkue ole täysin fanien puolella tässä. Tapparahan tässä on muninut.Kuka kärsii tästä boikotista eniten : Ilveksen joukkue
Saako Ilves tällä sympatiaa ja myönteistä huomiota osakseen: ei todellakaan
Joukkuetta tuskin voisi vähempää kiinnostaa jos muutama vittumarko ja elämänkallu jää kotiin itkemään.Kuka kärsii tästä boikotista eniten : Ilveksen joukkue
Kuka kärsii tästä boikotista eniten : Ilveksen joukkue
Käytpä katsomassa miten aikaisemmat boikottiottelut on päättynyt. Eipä mouhot ole niissäkään pahemmin juhlinut.Kuka kärsii tästä boikotista eniten : Ilveksen joukkue
Kai siitä Tapparakin kärsii, kun järjestämässään pelissä ei ole tunnelmaa. Jos boikotti on laaja, niin Tappara menettää yleisötuloja. Myös mainehaitta on jonkinlainen, kun ei ole yhtään loppuunmyytyä peliä vs Ilveksen järjestämät kaikki kolme paikallista on loppuunmyyty. Toivottavasti rintama on yhtenäinen ja mahdollisimman moni jää Tapparan järjestämistä peleistä pois. Siinä vaiheessa varmaan Tapparan johtokin nöyrtyy. Itsellä päätös on helppo, kun en ole ostanut Tapparan peleihin lippuja ja en jatkossakaan niin tee.Kuka kärsii tästä boikotista eniten : Ilveksen joukkue
Siks on luotiliivit aina meiän peleissä päällä. Varmuuden vuoksiEi saakeli toi Facebook- kommenttikenttä on kyllä taas oikeen komediaa.
"Nyt ei tarvitse pelätä ampumisella uhkailua" tai jotain vastaavaa lävähti heti silmille![]()
Se on, kun ei maaseudulla ole edes naapureita, niin voihan se ihmisjoukko pelottaa.Siks on luotiliivit aina meiän peleissä päällä. Varmuuden vuoksi
Ei hemmetti noi mouhot on tyhmää sakkia aina vaan, vuodesta toiseen.
Kyllä ainakin itse olen ihan jokaseen uskaltanut tuoda, oli sit kumman vaan paikallinen. Ikinä ei oo tullut mitään ongelmia kenenkään kanssaOlen useammalta Porkkanamaan edustajalta kuullut, että Osaston poisjääminen on hieno asia, koska nyt uskaltaa tuoda lapsetkin paikallispeliin mukana..
Toivon edelleen, että tämä on provoa tai kertoo siitä, että he eivät vain oikeasti käy peleissä ollenkaan.
Mitä ihmettä nykyään ihmiset pelkää? Ja he puhuvat vielä omasta ottelutapahtumastaan... ajattelevat varmaan että Ilveksen ottelutapahtumassa vähintäänkin tulee puukosta tai harhaluodista.
Sama juttu ja siellä esim nuorinkin Osaston seassa kannustaa, ei ikinä ongelmia missään muuallakaan.Kyllä ainakin itse olen ihan jokaseen uskaltanut tuoda, oli sit kumman vaan paikallinen. Ikinä ei oo tullut mitään ongelmia kenenkään kanssa![]()
Tästä lähtien täytyy alkaa varoa, kun siellä on tarraliimat kohta haistelussa ja ase taskussa, koska Osasto.Sama juttu ja siellä esim nuorinkin Osaston seassa kannustaa, ei ikinä ongelmia missään muuallakaan.
Tarroja jo on, pitääkö olla huolissaan?!Tästä lähtien täytyy alkaa varoa, kun siellä on tarraliimat kohta haistelussa ja ase taskussa, koska Osasto.
Meidän 2v haluais käyttää mun OS41 pipoa. Lienee radikalisoitunut ja haluaa pahaa kaikille?Tarroja jo on, pitääkö olla huolissaan?!
Jos porttiteoriaan on uskominen niin ehdottomasti!Tarroja jo on, pitääkö olla huolissaan?!