Boikotti T*pparan isännöimiin paikallisiin.

Minusta on ylireagointia tämä. Toki en ole aivan tarkkaan perillä lippugaten kokonaisuudesta.
Ja joka tapauksessa joukkue kärsii tästä kovasti, kun se äänekkäin kannattajajoukko on poissa. Minusta se on valitettavaa.
Ja toinen juttu liittyy siihen kakkoskohtaan. Tämän olisi voinut tehdä vähän vähemmällä metelillä.
Tietysti on valitettavaa, mutta sehän se koko idea on. Ei mitään boikottia voi tehdä ilman, että se itseenkin vaikuttaa jollain tavalla.

En myöskään ymmärrä, miten asian olisi voinut tehdä yhtään "vähemmällä metelillä" kuin herranjestas Twitter-postauksella. Osa ulostulon pointtia oli kannustaa muita Ilveksen kannattajia ottamaan boikottiin osaa, ja sitä on vähän vaikea tehdä, jos ei heihin ota yhteyttä. Postausta tuskin muiden joukkueiden kannattajille tai Aamulehdelle oli suunnattu.

Viime kaudellahan oli jo ilmeisesti tyydyttävä ratkaisu vintiltä, mutta tälle kaudelle sekin mahdollisuus sitten poistui. Lisäksi Osastoa vaadittiin varaamaan huomattava määrä paikkoja sinne. Paremmin tietävät selventäkööt taas.
Eikö siellä nyt ole nyt se kyseinen yläkerran lohko muutettu pysyvästi seisomafanikatsomoksi jokaiseen Tapparan kotiotteluun? Lippukaupasta ainakin näyttäisi saavan fanihintaisia irtolippuja sinne paikallisessa.

Eikö siellä nyt ole nyt se kyseinen yläkerran lohko muutettu pysyvästi seisomafanikatsomoksi jokaiseen Tapparan kotiotteluun? Lippukaupasta ainakin näyttäisi saavan fanihintaisia irtolippuja sinne paikallisessa.
Eiköhän se hautamäki sen kohta vaihda. Joku ketunhäntä sillä on kuitenkin kainalossa. :)

Kappas. Näköjään Tapparan peleihin on Osaston katsomosta tehty istumakatsomo ja vierapääty on siellä parvella minne Osasto sijoitettiin. Lisäks Tapparan päätyyn myös ylälohkoon on avattu seisomakatsomo. Siä voi si vekslata lippuja

Viimeksi muokattu:
Menen sinne missä Ilves pelaa, oli siellä Osastoa/Niilon poikia tai ei. En ole näitä ennenkään Ilveksen kannustamiseen tarvinnut enkä ajatellut kysyä lupaa nytkään. Ymmärrän että Osastolla voi olla paha mieli Tapparan toiminnasta, mutta itse en ole kokenut Tapparan tai muunkaan joukkueen järkkäreiden toimesta ylimitoitettua voiman käyttöä tai mitään muutakaan asiatonta. En ole siis mielestäni velvollinen tähän lähtemään.

Ja jos joku haluaa kysyä että haluanko siis tukea mouhareita niin vastaan että käyn Tapparan ottelussa tasan 3 kertaa vuodessa eli silloin kun se pelaa Ilvestä vastaan. Sama asia kaikkien muidenkin 14 liigajoukkueen kohdalla, käyn heidän peleissään lähinnä vain silloin kun Ilves pelaa heitä vastaan. En koe erityisesti tukevani tai toivovani TPS:n, Ässien, Kookoon, Kärppien jne. menestystä mennessäni heidän halliinsa kannustamaan vierasjoukkuetta.

Päätös on puhtaasti minun, en kehota ketään esimerkkiäni seuraamaan mutta minulle Ilves on suurempi kuin yksittäinen kannattajaryhmä. En kaipaa keneltäkään neuvoja tai sättimistä siitä kuinka huono fani olen, tiedän itse parhaiten paljonko olen Ilvekseen aikaa ja rahaa upottanut. Kukin kannattakoon tavallaan kunhan vain se jollain palvelee Ilveksen menestystä.
Menen yhä edelleen sinne missä Ilves pelaa ja kannustan väriä. Muut tehkööt miten itse haluavat.

Minusta on ylireagointia tämä. Toki en ole aivan tarkkaan perillä lippugaten kokonaisuudesta.
Ja joka tapauksessa joukkue kärsii tästä kovasti, kun se äänekkäin kannattajajoukko on poissa. Minusta se on valitettavaa.
Ja toinen juttu liittyy siihen kakkoskohtaan. Tämän olisi voinut tehdä vähän vähemmällä metelillä.

JK. Viestini käsitteli vain itse asiaa, siinä ei hyökätty ketään kirjoittajaa vastaan vaan esitin oman mielipiteeni. Se kai on tällaisen palstan tarkoitus. Siinä mielessä siinä ei mielestäni ollut mitään ei-rakentavaa. Voi siihen vastata niinkin et kertoo, miksi on täysin eri mieltä. Sitä kerrotaan keskusteluksi
Kärsiikö joukkuekaan? Eihän naapurin ”kannattajista” ole kannustamaan muutenkaan kuin hetkittäin monotonisesti tap-pa-ra. Lisäksi myös Onssien kanssa haasteita, niin jos oikein hyvin asia menee, tulevat niissä peleissä käyvät satunnaiskatsojat mahdollisesti huomaamaan hiljaisuuden. Voi olla lässähtäneimmät paikallispelit tunnelmaltaan koskaan.

• Tykkää
Reactions: CTS
En osta Tapparan peleihin eli mukana..

Onko nyt siis että tapparalla isommat alueet fani katsomoa.. vaikkei nyt heti näy mutta taitavat rakentaa jotain isompaa. Jossain pelissä nuo täynnä niin on kyllä meteliäkin.

Takaisin