Carl Klingberg

Luisteli tänään jo yllättävän lujaa. Yhdestä kuvakulmasta kun näki vain kolmosen selässä niin olin jo varma että nopea Utunen siellä liitää, mutta mitä vielä. Calle siellä paino kauheeta kyytiä kiekon perässä. Parhaat pelit on vielä edessä.

Kaikesta kritiikistä huolimatta Calle on pelimies. Nyt viikonloppuna 2x verkot tötterölle.

Oli muuten mahtavan hieno se eilinen ohjaus. Merkki Simmele viivalle, pyörähdys hattara-veskan eteen ja ohjaus maaliin. Sitä kannattaa seurata uudestaan maalikoosteesta.

Jättefint, Calle. Frisk humör!

Luisteli tänään jo yllättävän lujaa. Yhdestä kuvakulmasta kun näki vain kolmosen selässä niin olin jo varma että nopea Utunen siellä liitää, mutta mitä vielä. Calle siellä paino kauheeta kyytiä kiekon perässä. Parhaat pelit on vielä edessä.
Ei, se oli kyllä kolmonen ja Utunen. Pelas tuon vaihdon raitilta.

Borgi herää eloon, kun pääsi Callesta eroon. Ei toiminut pätkääkään.
Mitähän meiän pitäs sitten tehdä Callella? Mun mielestä miehen otteet on hieman parantunut, mutta on tuossakin viestissä pointtia.

Näden kanssa ei voi parittaa ja Borginkaan kanssa ei kyllä yhtään onnistunut. Aika hitaita comboja. Ei myöskään oikein ideaalitilanteessa ole nykytasolla kärkiketjuissakaan.

Mitähän meiän pitäs sitten tehdä Callella? Mun mielestä miehen otteet on hieman parantunut, mutta on tuossakin viestissä pointtia.

Näden kanssa ei voi parittaa ja Borginkaan kanssa ei kyllä yhtään onnistunut. Aika hitaita comboja. Ei myöskään oikein ideaalitilanteessa ole nykytasolla kärkiketjuissakaan.
On jonkin verran parantanut siinä omassa parhaassaan, eli maalin takana pystyy paremmin nyt suojaamaan kiekkoa ja nousemaan syötöllä tai itse maalille.

Kyllä mää kokeilisin rohkeasti
Kos - Borg - Klingberg

Kyllä mää kokeilisin rohkeasti
Kos - Borg - Klingberg
Kos on hyvä kokeilu Engbergin paikalle, Engberg tehnyt viimeiseen 20 otteluun 2+1 joten todella nihkeää on miehellä ollut.

Klingberg olisi tällä hetkellä tuohon kolmoseen ok pelaaja, Palolan mahdollisesta paluusta kun ei ole mitään tarkkaa tietoa. Nättisen kanssa Callea ei voi peluuttaa. Jos Kos jatkaa eilisen kaltaisilla otteilla niin tekee ketjukavereistaan huomattavasti parempia kuin Engberg ja saattaa herättää myös Callen toden teolla.

Kos on hyvä kokeilu Engbergin paikalle, Engberg tehnyt viimeiseen 20 otteluun 2+1 joten todella nihkeää on miehellä ollut.

Klingberg olisi tällä hetkellä tuohon kolmoseen ok pelaaja, Palolan mahdollisesta paluusta kun ei ole mitään tarkkaa tietoa. Nättisen kanssa Callea ei voi peluuttaa. Jos Kos jatkaa eilisen kaltaisilla otteilla niin tekee ketjukavereistaan huomattavasti parempia kuin Engberg ja saattaa herättää myös Callen toden teolla.
Palolan tippuminen iski koko kenttään. Borgillakin oli ennen eilistä 20 peliin vain 4 pistettä sen jälkeen, kun Palola loukkaantui. Engberg oli myös yritteliäs kokoajan ja näytti kiekossa ihan vahvalta, mutta ketju ei enää toiminut samallalailla Opan tiputtua pois. Oli siinä sitten Calle tai Pete kolmantena.

Kos oli kyllä hyvä piristysruiske eilen.

Takaisin