TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Otsikkokin "Ilves vastaan Tampere" kännissäkö siellä näitä tehdään?
No ensiksi pitäisi varmaan tietää ne joukkueet jotka siinä finaalissa pelaavatOnks chl finaalin pelipaikasta viä mitää tietoa vai päätetäänkö se myöhemmin
Eikös tuo pelata toisen finaalijoukkueen kotihallissa? Vai onko tämä muuttunut tälle kaudelle?Onks chl finaalin pelipaikasta viä mitää tietoa vai päätetäänkö se myöhemmin
Toinen saa kotiedun? Ei käy järkeen mun mielestä ainakaanNo ensiksi pitäisi varmaan tietää ne joukkueet jotka siinä finaalissa pelaavat
Toinen saa kotiedun? Ei käy järkeen mun mielestä ainakaan
Näinhän se oli viime vuonnakin. Ängelholmissa pelattiin. En usko että jääkiekossa toimisi tämä että viedään joku Ruotsi vs Suomi peli jonnekin Unkariin.Toinen saa kotiedun? Ei käy järkeen mun mielestä ainakaan
Täysin uusi konsepti, että jääkiekossa runkosarjassa/lohkovaiheessa parhaiten sijoittunut saa kotiedun?Toinen saa kotiedun? Ei käy järkeen mun mielestä ainakaan
Valkeni jo tämä asiaTäysin uusi konsepti, että jääkiekossa runkosarjassa/lohkovaiheessa parhaiten sijoittunut saa kotiedun?
CHL-kotiotteluiden liput nyt myynnissä! – Tampereen Ilves
Lipunmyynti CHL:n Nokia Arenalla pelattaviin kotiotteluihin on nyt avoinna. CHL:n lohkovaiheen kotiottelut: Pe 9.9. klo 19:00 Ilves – Fribourg-Gottéron Su 11.9. klo 16:00 Ilves – Red Bull Salzburg Ti 4.10. klo 19:00 Ilves – Stavanger Oilers Osta lippu Tiistaina 16.8. klo 18:30 Tesoman...www.ilves.com
Lipunmyynti avoinna.
Ihan kivan hintaisia nuo CHL-liput nyt kun on tottunut kalliimpaan. Parhaat paikat 35€, alarivit ja vieraspääty 15€, parvi 20€ esimerkiksi.
Mistä löytyy nää kertoimet?Vedonlyöntikertoimien mukaan Ilves on 10. suurin suosikki viemään koko roskan, eli kyllä tässä nyt minimissään pudotuspelipaikkaa pitää hakea. Toivotaan, että terveystilanne sallii sen, että Keski-Euroopan vaikeisiin vieraspeleihin päästäisiin jota kuinkin ykkösporukalla. Toinen noista olisi kairattava melkein väkisinkin.
Mistä löytyy nää kertoimet?