Mitä vittua? Miksi toivoisimme Tapparalle mitaleja CHL:stä????Toivottavasti Jukurit ja sarjassa jo entuudestaan kunnostautunut Naapuriseura keräävät sitten vastapainona mitalit kotiin.
Ihan varmasti otettiin. 60k oltaisiin saatu jatkopaikasta. Nyt tuli vain turskaa (hymiö).Todennäköisesti otettiin vielä taloudellisestikin pataan näistä peleistä.
Eipähän tarvitse joukkueen väsyttää itseään näissä peleissä enää tällä kaudella. Voidaan panostaa ihan vain SM-liigan peleihin.
Ehkä sieltä kuudesta ketjusta voisi joskus löytyä joku, jota kiinnostaisi pelata.Mihin me nyt sit tarvitaan laajaa rosteria enään?
Samaa mieltä. Kyllä CHL:n jatkopelit enemmän kiinnostaisi kuin keskitalven arkiväännöt Sportia vastaan.Todella noloa!
Tästä läpsyttelystä sais koko joukkue kuulla faneilta kunnolla. Fanit odottanut, et näitä pelejä olis joskus etuoikeus pelata ja sit pelaajia ei tunnu löytyvän täyttä motivaatiota näihin peleihin. Mä ainakin haluan, että Ilves on CHL-mestari joku päivä. Nää ei oo mitään yhdentekeviä harkkapelejä mulle, perkele!
Kyllä ainakin itsellä lässähti merkittävä osa kaudesta 22-23 just nyt
Ei tuota peliä yhteen imurointiin hävitty. Tamminen höpisee kaikenlaista, mutta se, että vajaasta keskittymisestä seuraa vajaa suoritus, on kyllä totta.Ei me yleensä Langiin kaaduta. Nyt kaaduttiin.
Ilves tulee jäämään CHL-alkulohkoon, siinä mun veikkaus. Eikä ole edes mikään yllätys. Eka kausi CHL:ssä ja ei varmasti olla vielä valmiita vaateeseen.
Liigan kärkijoukkue häviää norjalaisille.. ja sitten naureskellaan kaljaliigojen tasolle...
Marcus Fagerudd veti tuolla Norjassa viime kaudella yli piste per peli. Ei se sitä Norjan liigan tasoa nosta yhtään pykälää vaikka Ilves pelaisikin Norjalaisia vastaan ihan päin helvettiä. Tämän päivän esityksellä olisi hävitty mille tahansa Mestis-joukkueellekin.
Mikä sen tason sitten määrittää, jos ei tekeminen kaukalossa ? Hallin koko ja nimet selässä ?Marcus Fagerudd veti tuolla Norjassa viime kaudella yli piste per peli. Ei se sitä Norjan liigan tasoa nosta yhtään pykälää vaikka Ilves pelaisikin Norjalaisia vastaan ihan päin helvettiä. Tämän päivän esityksellä olisi hävitty mille tahansa Mestis-joukkueellekin.
Ääh. Mieluummin tänään tappio, kun edes siellä syksyisessä illassa Lappeenrannan kisapuistossa. Onko mulla joku memo ohi vai miten tämä kilpailu nyt yhtäkkiä ihmisiä kiinnostaa. Noissa peleissähän kävi vähemmän jengiä, kun missään edes vähäpätöisimmässä liiga pelissä.Todella noloa!
Tästä läpsyttelystä sais koko joukkue kuulla faneilta kunnolla. Fanit odottanut, et näitä pelejä olis joskus etuoikeus pelata ja sit pelaajia ei tunnu löytyvän täyttä motivaatiota näihin peleihin. Mä ainakin haluan, että Ilves on CHL-mestari joku päivä. Nää ei oo mitään yhdentekeviä harkkapelejä mulle, perkele!
Kyllä ainakin itsellä lässähti merkittävä osa kaudesta 22-23 just nyt
Mikä sen tason sitten määrittää, jos ei tekeminen kaukalossa ? Hallin koko ja nimet selässä ?