El Reino
Tähtipelaaja
Vs: Daniel Corso
Donnie Brascoa lainaten: forget about it. Menee hiusten halkomiseksi.
Jossain vaiheessa tällaisissa tilanteissa ylittyy raja, jonka jälkeen täytyy pitää periaatteista kiinni. Jos vaihtoehtona olisi ollut se, että ainoa vaihtoehto päästä Corson palveluksista eroon, on purkaa sopimus yliampuvan edullisilla ehdoilla pelaajan näkökulmasta, olisin mielummin laittanut vaikka tämän Suomi-sarjaan. Työnantajaroolissa näitä tapauksia on nähty ja kun annat yhden kerran periksi, löydät saman odottamassa nurkan takaa.
Artsi sanoi:Sanoin, että vaikka olisi saatu sopimuksen purusta säästöä vain yksi euro niin sopimuksen purku on hyvä juttu. En oikeesti ymmärrä miten saat minun väittämään sitä huonoksi kun koko kirjoituksessani ei ole huono sanaa, eikä muutakaan negatiivia. Siten jos ei sitä euron voittoa edes saa, niin sitten olisi voinut pitää sopimuksen kevääseen asti ja estää Corsolta lisätienestit.El Reino sanoi:Artsi sanoi:Sanoinko niin?El Reino sanoi:Artsi sanoi:El Reino sanoi:Artsi sanoi:Täällä jotkut miettivät, että paljonko saatiin "säästöä" sopimuksen purkamisella. Minä olen sitä mieltä, että vaikka se olisi ollut euro, niin tämä oli hyvä päätös.
Olen eri mieltä. Nyt annettiin selkeä viesti siitä, että Tuokkola päättää ja jos sitoutuminen joukkueeseen ei ole 100%, yksikään pelaaja ei saa erivapauksia ja se ei tarkoita, että sopimuksen mukaisista velvoitteista ei tarvitsisi pitää kiinni.
Mistä olet eri mieltä?
Siitä, että yhden euron hinnalla sopimuksen purku olisi ollut huono päätös.
Näin tulkitsin viestisi (eli vaikka säästöä saatu yksi euro, olisi päätös ollut hyvä). Jos tarkoitit jotain muuta, avaat varmaankin ajatuksiasi.
Donnie Brascoa lainaten: forget about it. Menee hiusten halkomiseksi.
Jossain vaiheessa tällaisissa tilanteissa ylittyy raja, jonka jälkeen täytyy pitää periaatteista kiinni. Jos vaihtoehtona olisi ollut se, että ainoa vaihtoehto päästä Corson palveluksista eroon, on purkaa sopimus yliampuvan edullisilla ehdoilla pelaajan näkökulmasta, olisin mielummin laittanut vaikka tämän Suomi-sarjaan. Työnantajaroolissa näitä tapauksia on nähty ja kun annat yhden kerran periksi, löydät saman odottamassa nurkan takaa.