Käsittääkseni joukkue on vielä lomalla, ja aloittaa jääharjoitukset myöhemmin tämän kuun aikana. Kuukauden päästä on jo pitsiturnausta ja muuta joten eiköhän Corso ole heti alusta asti mukana. Joku joka tietää enemmän voi kertoa tarkemmin.WsQ sanoi:Tietääkö joku milloin Corso liittyy joukkueen mukaan harjoituksiin?
bulftrik sanoi:Käsittääkseni joukkue on vielä lomalla, ja aloittaa jääharjoitukset myöhemmin tämän kuun aikana. Kuukauden päästä on jo pitsiturnausta ja muuta joten eiköhän Corso ole heti alusta asti mukana. Joku joka tietää enemmän voi kertoa tarkemmin.WsQ sanoi:Tietääkö joku milloin Corso liittyy joukkueen mukaan harjoituksiin?
Voi tietysti olla, että harjoittelu alkoi kuun alussa eli maanantaina.
"Tämä on minun pelityylini. Minä teen maaleja, minä taklaan ja minä tappelen." Allekirjoituskamaa.Noma sanoi:Haastatteluntynkää Corsosta: http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/corso-min%C3%A4-teen-maaleja-taklaan-ja-tappelen/150383
Ilves sanoi:Onko kenelläkään tietoa, onko Corsolla ja Ilveksellä oikeasti erimielisyyksiä asunnosta? Itse en välttämättä laittaisi Corsoa hervantaan asumaan johonkin kaksioon.. Ennemmin tuon luokan pelimiehelle maksaa sen 200-300e enemmän kuukaudessa vuokraa, että saa asua edes vähän mukavemmalla alueella..
Itse Corsolta.Ilves sanoi:Saanko kysyä mistä nämä tiedot on peräisin? Kenties joltain tutulta, itse Corsolta vai muualta huhuna kuultua?