Ilves sanoi:Mitäs jos Corso ei palaakkaan pelaamaan, onko siinä sopimuksen perumiseen syy?
Brooks sanoi:Pajuoja kertoo Aamulehdessä, että tiedusteluja Corsosta on tullut eri puolilta, mutta nimen omaan pelaaja itse on torpannut kaikki siirrot. Pajuojan mukaan se ei ole jäänyt Ilveksestä kiinni.
Brooks sanoi:Viimeistään nyt voitaneen jättää omaan arvoonsa syytökset siitä, että Pajuoja ja Tuokkola olisivat puheillaan ja teoillaan aiheuttaneet sen, ettei Corsoa saada kaupaksi.
Pajuoja kertoo Aamulehdessä, että tiedusteluja Corsosta on tullut eri puolilta, mutta nimen omaan pelaaja itse on torpannut kaikki siirrot. Pajuojan mukaan se ei ole jäänyt Ilveksestä kiinni.
Brooks sanoi:Pajuoja kertoo Aamulehdessä, että tiedusteluja Corsosta on tullut eri puolilta, mutta nimen omaan pelaaja itse on torpannut kaikki siirrot. Pajuojan mukaan se ei ole jäänyt Ilveksestä kiinni.
Brooks sanoi:Saattaa myös olla, että perhe tykkää puhtaasta ja rauhallisesta Suomesta.
Satunnainen sanoi:Brooks sanoi:Saattaa myös olla, että perhe tykkää puhtaasta ja rauhallisesta Suomesta.
Varmasti perheellisellä tämä vaikuttaa, mutta ei voi millään olla este siirtymiselle Ruotsiin, jossa yhteiskunta kuitenkin on suunnilleen niin lähellä kuin nyt Suomeen verraten voi olla.
bruttokansantuote sanoi:Brooks sanoi:Pajuoja kertoo Aamulehdessä, että tiedusteluja Corsosta on tullut eri puolilta, mutta nimen omaan pelaaja itse on torpannut kaikki siirrot. Pajuojan mukaan se ei ole jäänyt Ilveksestä kiinni.
On kyllä kunnon luuseri tämä Corso. Innoissani olin, kun tuli Ilvekseen, ja vaikka tiesin Corson kiukuttelijan maineen, niin kyllä pahasti on saanut pettyä, kuinka kusipäinen jätkä kyseessä on, ottaen huomioon lainaamani tekstin+Ilveksen joukkueen ilmapiirin myrkyttämisen+täydellisen hälläväliä-surffailun Mestiksessä. Kaveri ei ilmeisesti välitä yhtään, minkälaisen kuvan hän jättää itsestään kiekkomaailmalle.
Arvailun varaan jää, mitä Tuokkola tarkoitti, kun Tuokkola sanoi taannoin Corsosta "Jossain menee raja ja sen rajan hän ylitti". Että tarkoittiko Tuokkola jotain yksittäistä temppua vai kokonaisuutta.
Brooks sanoi:Viimeistään nyt voitaneen jättää omaan arvoonsa syytökset siitä, että Pajuoja ja Tuokkola olisivat puheillaan ja teoillaan aiheuttaneet sen, ettei Corsoa saada kaupaksi.
Pajuoja kertoo Aamulehdessä, että tiedusteluja Corsosta on tullut eri puolilta, mutta nimen omaan pelaaja itse on torpannut kaikki siirrot. Pajuojan mukaan se ei ole jäänyt Ilveksestä kiinni.