Daniel Gazda

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 963
Ottamatta mitään pois Barkovin hyväntahtoisuudesta, niin eikös ameriikanmaalla saa ihan messevät veroedut, kun tekee näitä hyväntekeväisyyslahjoituksia? Sinä ja muut foorumin hyväntekijät eivät tällaista taustalla pohdi.

Ja topiciin liittyen, toivon hartaasti ,että Gazda nähdään pian taas tositoimissa, ihan turha loukkaantuminen ihan turhassa ottelussa....
Ei ainakaan vielä liigan sivuilla ole punaista ristiä Gazdalle lisätty niinku Utuselle tehtiin. Gives me hope.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 250
Ei ainakaan vielä liigan sivuilla ole punaista ristiä Gazdalle lisätty niinku Utuselle tehtiin. Gives me hope.

Tällä ei kyllä ole mitään merkitystä. Ei siellä ole vielä punaista ristiä Teemu Turusenkaan kohdalla, vaikka miehen tiedetään olevan sivussa parisenkymmentä peliä. Mutta en mä silti Gazdasta huolissani ole, vaan luotan tietoihin, joita tänne foorumille tullut.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 818
Jäsen @pelikirja heitti, että katsellaan parin viikon päästä. Se lienee tässä kohtaa paras arvio. Toivotaan toki, että palaa ennemmin, mutta tuolla kaverilla on sen verran ollut tietoa aiemminkin, että mennään tuolla.
Se on nimenomaan arvio koska ei varmaksi tiedetä kuten ei Laurellin tilannetta. Näin sanottiin kun tänään kysyin asiasta.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 002
Se on nimenomaan arvio koska ei varmaksi tiedetä kuten ei Laurellin tilannetta. Näin sanottiin kun tänään kysyin asiasta.
Ei se tietenkään mikään muu voi olla kuin arvio tässä kohtaa. Mutta lähdetään siis siitä, että turha odotella ainakaan vielä huomenna kokoonpanoon ja tuskin vielä ensi viikollakaan.

Ensi viikolla ei kyllä tarvitakaan. Växjötä vastaan pelatkoon junnut ja vaikka Pasi Saarinen pakkina, ehkä Hölö maalissa. Tappara taas on niin helppo, että se voitetaan ilmankin parasta pakkia.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
2 068
Mutta tuosta kontaktista ei voi mennä eturistiside.

Edelleenkin eturistiside on kiinni nelipäisissä reisilihaksissa joiden tehtävä on estää polven yliojentuminen.

T: 1kk sitten magneetissa käynyt ja eturistisiteitä kuntouttava ihminen.
No en kyllä osaa sanoa millaisessa kontaktissa se ei voi mennä kun on sen verran vaiheessa vielä noi opinnot alalta. :)

Itsellä meni aikoinaan eturistiside poikki ihan suht kevyessä aloitusväännössä enkä oikein tiedä miten se siinä oikein meni.

Kyllä sillä käveli ja pari peliä kun jätti välistä niin pelasin loppukauden pelit ja kävin töissäkin vielä (en saanut mitalia). Toiselle puolelle ei oikein pystynyt sirklaan. Taso tosin oli ihan alasarjaa ja kyllä noilla liigapelureilla on lihaksia polvessa sen verran paremmin, että voi hyvin kävellä hallilla ilman keppejä vaikka olisi eturistiside. Keväällä sitten leikattiin.

ps. kuntopyörä on hyvä laite siihen kuntoutukseen.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 963
No en kyllä osaa sanoa millaisessa kontaktissa se ei voi mennä kun on sen verran vaiheessa vielä noi opinnot alalta. :)

Itsellä meni aikoinaan eturistiside poikki ihan suht kevyessä aloitusväännössä enkä oikein tiedä miten se siinä oikein meni.

Kyllä sillä käveli ja pari peliä kun jätti välistä niin pelasin loppukauden pelit ja kävin töissäkin vielä (en saanut mitalia). Toiselle puolelle ei oikein pystynyt sirklaan. Taso tosin oli ihan alasarjaa ja kyllä noilla liigapelureilla on lihaksia polvessa sen verran paremmin, että voi hyvin kävellä hallilla ilman keppejä vaikka olisi eturistiside. Keväällä sitten leikattiin.

ps. kuntopyörä on hyvä laite siihen kuntoutukseen.
Mulla meni lasketellessa. Vääntyi ja venyi. Kävelin ilman keppejä, mutta polvituen kanssa. Sanoisin, jos kokonaan poikki, tarttis olla polvituki, joka näkyis kyllä. Tarvii tukea se eturistiside, ettei anna periks eteenpäin esim. portaissa.

Jos on poikki, sanoisin, että silmällä näkis kävelystä.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 337
Ei niitä keppejä tarvi vaikka olisikin eturistiside mennyt.
Itse ajattelen sen niin, että Ilves tuskin antaisin Gazdan kävellä ilman keppejä tai polvitukea vaikka siihen pystyisikin, jos siellä polvessa olisi jotain isommin rikki. Vaikka ei olisikaan vaaraa pahentaa vammaa niin näissä ei varmasti oteta mitään riskiä.
 

Viiri 5 vuoteen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
229
Itse ajattelen sen niin, että Ilves tuskin antaisin Gazdan kävellä ilman keppejä tai polvitukea vaikka siihen pystyisikin, jos siellä polvessa olisi jotain isommin rikki. Vaikka ei olisikaan vaaraa pahentaa vammaa niin näissä ei varmasti oteta mitään riskiä.
Itse tiedän kokemuksesta sen verran että ilman keppejä voi hyvin kävellä vaikka eturistiside poikki. Keppien kanssa jalasta häviää enemmän lihasvoimaa pois
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 002
Itse ajattelen sen niin, että Ilves tuskin antaisin Gazdan kävellä ilman keppejä tai polvitukea vaikka siihen pystyisikin, jos siellä polvessa olisi jotain isommin rikki. Vaikka ei olisikaan vaaraa pahentaa vammaa niin näissä ei varmasti oteta mitään riskiä.
Eturistisiteen leikkauksen jälkeen tarvitaan keppejä, mutta ei ennen sitä. Lihasvoima vaan häviää, jos jalalle ei painoa anna.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 002
Itse tarvitsin ennen leikkausta, ei polvilumpio pysynyt paikallaan sitten yhtään
Sulla on mennyt se sitten ihan tuhannen paskaksi. Itse olen vierestä seurannut ihan kohtalaisen kovaakin huippu-urheilua ennenkuin se oli pakko leikata.
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
483
Sulla on mennyt se sitten ihan tuhannen paskaksi. Itse olen vierestä seurannut ihan kohtalaisen kovaakin huippu-urheilua ennenkuin se oli pakko leikata.
Joo kylhän siin meni muutakin rikki.
On kyl huippu-urheilijoiden polvet varmana siinä kunnossa uran jälkeen että Coxan jonoon suoraan.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 586
Enempää en sano kuin että lähde on 100% varma eikä perustu päättelyyn.
Laitoin kuvan CHL ketjuun aiemmin, että se kovin isku tuli reiteen, joten puujalka taisi tulla. Toki kaikkea aina voi mennä rikki, mutta pirun hyvä, jos ei oikeasti enempää sattunut! Tarvitaan vielä Gazdaa paljon.
 
Ylös