Daniel Gazda

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 963

Liitteet

  • Gazda.jpg
    Gazda.jpg
    317,2 KB · kertaa luettu: 187

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 821
Kenellä naapurista puuttuu itsesuojeluvaisto mennäkseen Gazdan pommin eteen?

Tällaisessa ennakkoon tiukassa pelissä viivatoimitukset ovat tärkeässä roolissa. Ilveksen pelitapa tukee näitä pelejä, joskin ajoittain turhauttanut että ainoa tapa pelata maalille on roiskaisu viivalta, oli siellä ketään tai ei. Gazdan toki kannattaa ampua lähes aina.
 

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Viestejä
1 432
Nii kukahan se nyt viisastelee..Jos alan ammattilainen sanoo et puujalka vie parisen viikkoa ni siitä voi päätellä jotain.. Kauanko muuten täytyy pidätellä hengitystä Jämseniä ja Jasekia odotellessa?
Toki tuo pari viikkoa on aika konservatiivinen arvio. Nopeimmillaan puhutaan päivistä ja pisimmillään kuukaudesta. Tässä selvittiin onneksi aika vähällä.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 963
Nii kukahan se nyt viisastelee..Jos alan ammattilainen sanoo et puujalka vie parisen viikkoa ni siitä voi päätellä jotain.. Kauanko muuten täytyy pidätellä hengitystä Jämseniä ja Jasekia odotellessa?
Jos otat sen lukutaidon esiin ja silmän kauniiseen käteen, niin voit itse päätellä, odottelenko heistä kumpaakaan, vai pidänkö tätä huhua itsekin varsin epätodennäköisenä ja välitin tänne kuulemani ja siitä tein omat päätelmäni.

Kovasti sulla on tarve palstalla päteä joka kerta joka asiasta (yleensä tietenkin jälkikäteen kuinka jotain tiesit) ja otit mut tällä kertaa kohteeksi, kun ilmoitin että satavarman lähteen mukaan on kunnossa ja Tapparaa vastaan peleillä. Halusit tai et, olin oikeassa, joten voit jättää jatkossa minuun suunnatut viisastelut oman mielesi sopukoihin.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 818
Jos otat sen lukutaidon esiin ja silmän kauniiseen käteen, niin voit itse päätellä, odottelenko heistä kumpaakaan, vai pidänkö tätä huhua itsekin varsin epätodennäköisenä ja välitin tänne kuulemani ja siitä tein omat päätelmäni.

Kovasti sulla on tarve palstalla päteä joka kerta joka asiasta (yleensä tietenkin jälkikäteen kuinka jotain tiesit) ja otit mut tällä kertaa kohteeksi, kun ilmoitin että satavarman lähteen mukaan on kunnossa ja Tapparaa vastaan peleillä. Halusit tai et, olin oikeassa, joten voit jättää jatkossa minuun suunnatut viisastelut oman mielesi sopukoihin.
Olen useita kertoja kertonut asioita etukäteen mutta yritä nyt nostattaa sitä egoasi. Tiedoilla olisi kiva nostaa omaa egoa mutta valitettavasti ihan kaikkea ei voi täällä kertoa julkisesti. Jämseniä ja Jasekia odotellessa kun sulla tietoa oli..
 
Viimeksi muokattu:

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 963
Olen useita kertoja kertonut asioita etukäteen mutta yritä nyt nostattaa sitä egoasi.
Vain toisella meistä on sille tarvetta ;) Vinkki: Minä en ole se henkilö.

Jos on vielä asiaa mulle, viestit tulee perille tai asialle on ihan pätevä foorumi tuolla "Palautetta kanssakeskutelijoille" -ketjussa.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 963
Otteluseuranta pystyyn?
Ennustan tylsää matsia, kun harvemmin provosoidun ja tämä riitti mulle kyllä osoittamaan tarpeettomaksi tuon aiemman hyökkäyksen aiheesta.
pelikirja vs yellowgreen on tämän illan mielenkiintoisin kamppailu.
Mikä ihmeen Tampereen paikallisottelu?

Kun Danin ketjussa ollaan niin mahtava nähdä kaveri taas askissa!
Mä todella toivon, että päivän peli on mielenkiintoisempi :D
Kyllä mä laitan Danin avausmaalikilpailun valinnaksi. Vain Friman voi häntä siinä uhata :D
 
Ylös