Daniel Gazda

Mitäköhän kaverille tapahtui runkosarjan jälkeen?

Mikäli olisi ollut rikki, niin kysymys valmennukselle, että mitä teki kentällä kun rotaatiossa oli pakkeja?

Kyllä minä sanon, että oli vain täysin paska.

Eipä enää tämmösiä koskaan. Turhake.

Ei todellakaan tule kaveria ikävä. Aika ajoin muistutti jopa viime kauden hiihtelevää fleguilijaa Glendeningiä, mutta ei Gazdakaan sentään yhtä surkea ollut.

Jokos tästä miehestä pitää huolestua? Todella vaisua tekemistä oli runkosarjan loppu. Tilastoja en ole katsonut, mutta silmämääräisesti arvioiden laukoikin todella vähän.
Yllä oleva viesti kirjoitettu 16. 3. Mun mielestä oli pidempään nähtävissä sellaista huolimatonta ja pehmeää pelaamista. Ajoittain tuli Clendeningin loppukausi mieleen. Joukkuekavereille kiukuttelut poislukien.

Pudotuspeleissä yhtä löysä, kuin mailansa. Ei edes vetoa päässyt kunnolla käyttämään.

Tämä Gazda oli varmaan loppuviimeksi huonoin hankinta. Hyvä kiekollinen pakki ja toisi valtavasti johonkin alemman kastin joukkueeseen sen ainoana kiekollisena virtuoosina, mutta Ilvekseen tuo vain marginaalisesti lisää hyökkäyspeliin verrattuna Johanssoniin ja Pelliin. Ja kun kokonaisvaltainen pelaaminen on surkeaa ja löysää, niin ei tällaisia kyllä tarvita. Kokonaiskuva Ilveksen kaltaisessa joukkuessa jää miinuksen puolelle.

Kiitos ja hyvästi.

Ihan läpi runkosarjan oli nähtävissä että herra on kyllä viisikkopelin syöpä. Tämä on kyllä uskomatonta, että sama touhuilu jatkui läpi kauden eikä siihen saatu mitään rotia.

Pelaili ikäänkuin ihan omaa pelikirjaa. Kovasti oli vaikeuksia läpi kauden tunnistaa mitä peli milläkin hetkellä pyysi.

Harmittava lopputulos...Käy sääliksi miestä. Ei mitään tietoa mikä tämä lopahdus oli mutta surullinen hänen puolestaan. Suursydäminen ja suuri uhka hyökkäykseen mutta onko sitten vain pääkopasta kiinni? Hyvää jatkoa Danille.

Harmittava lopputulos...Käy sääliksi miestä. Ei mitään tietoa mikä tämä lopahdus oli mutta surullinen hänen puolestaan. Suursydäminen ja suuri uhka hyökkäykseen mutta onko sitten vain pääkopasta kiinni? Hyvää jatkoa Danille.
Saanko kysyä mikä lopahdus? Ei tuo kyllä mun mielestä missään vaiheessa lopahtanut. Läpi kauden samanlaista tekemistä.

Takaisin