jurgen
Tähtipelaaja
Totta. My bad.Lue viesti #749. Ihan turhaa kitinää foorumikonkarilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta. My bad.Lue viesti #749. Ihan turhaa kitinää foorumikonkarilta.
Taisin määsen 25 peliä käydä paikanpäältä kattomassa.Tyypillinen radiosta pelejä kuuntelevan kommentti.
Vielä surkuhupaisampaa sitten.Taisin määsen 25 peliä käydä paikanpäältä kattomassa.
Millä tavalla? Peleissä kannustetaan hienosti, mutta tämä foorumi on kyllä yksi koliikkiaikuisten kerho, jossa vain aniharva pelaaja tai organisaation jäsen ei saa paskakuormaa niskaansa säännöllisesti. Lasse, JP, Malhoset ja Karhu toki lisäksi. Luojalle kiitos tämä palstaidiotismi rajoittuu vain tänne, eikä näy missään muualla.Vielä surkuhupaisampaa sitten.
Itse olen varmaan istunut huonoissa paikoissa hallilla, mutta sielläkin melkoista oksua joutunut kuuntelemaan tiettyjä pelaajia kohtaan. Täällä foorumilla nyt suurinosa pyrkii antamaan palautteen edes vähän rakentavana ja faktaa joukossa.Luojalle kiitos tämä palstaidiotismi rajoittuu vain tänne, eikä näy missään muualla.
Joskus tottakai virheistä kuuluu jupinaa, mutta se on minimaalista tähän foorumiin verrattuna.Itse olen varmaan istunut huonoissa paikoissa hallilla, mutta sielläkin melkoista oksua joutunut kuuntelemaan tiettyjä pelaajia kohtaan. Täällä foorumilla nyt suurinosa pyrkii antamaan palautteen edes vähän rakentavana ja faktaa joukossa.
Toki sitten on ollut Gazda, Strana ja Najman edustamassa just sitä käsitystä.Monilla tuntuu edelleen olevan 20 vuoden takainen käsitys tsekkiläisistä taitopelaajista, jotka karttavat fyysistä peliä viimeiseen asti. Todellisuudessa sekä Tsekin pääsarja että maajoukkue ovat tällä hetkellä Euroopan fyysisimmästä päästä. Miksi meille sitten päätyy jonkin verran tsekkipelaajia, joilla tulee kevään kovissa peleissä äitiä ikävä, sitä en osaa sanoa. Ainakin Masin ja se talitintin kokoinen Kodytek viihtyi fyysisesssä pelissä.