Missä tällainen "fanikatsomo" sijaitsee ja miksi Ilveksen kannattajat huutelisi omilleen jotain rasistista?Onneksi Ilveksen fanikatsomossa ei ole tyhmiä juntteja. Eihän?
Missä tällainen "fanikatsomo" sijaitsee ja miksi Ilveksen kannattajat huutelisi omilleen jotain rasistista?
Tämähän on suomalaisinta mitä tiedän Täysin spekuloidusta pelaajasta huolestutaa että mitä hänelle mahollisesti fanikatsomossa huudeltaisiin. Tärkea huoli toki, mutta vain Suomessa
Kyllä mä Moravtsikin ja Smejkalin onnistuneiksi lasken.Tampereella ei tämän kauden tsekki-rekryt oikein onnistunut ja kaverin kanssa puhuinkin, ettei Ekstraliigasta suoraan näköjään kannata ketään hommata, kun on liian suuri ero Liigaan.
Kyllä mä Moravtsikin ja Smejkalin onnistuneiksi lasken.
Pelaajan kehonkieli videoilla ei ole intohimoinen. Klepec? Bylo to hrozné, potvrdil Lakatoš. V Boleslavi chtěl za každou cenu reparát | Hokej.cz - web českého hokejeNimimerkki fanatic jostain syystä pettynyt jos tämä siirto toteutuu? Joku syy sille?
www.ilvesfoorumi.com/threads/brett-bulmer.1470/page-6#post-125217Peliasento kaverilla on kuosissa, pää ylhäällä ja kroppa ns. pelipäällä, terävänä koko ajan
Moravcik mahtuisi minun Ilvekseeni koska vain. Erinomainen pelaaja.Tampereella ei tämän kauden tsekki-rekryt oikein onnistunut ja kaverin kanssa puhuinkin, ettei Ekstraliigasta suoraan näköjään kannata ketään hommata, kun on liian suuri ero Liigaan.
En ole itse tiennyt että Osasto 41 huutais kellekään etnisen taustan takia tosi harmittavaa jos näin on tapahtunutOnneksi Ilveksen fanikatsomossa ei ole tyhmiä juntteja. Eihän?
Ite alan melkein kallistumaan siihen suuntaan että jopa allsvenkan on tasokkaampi kuin extraliigaTampereella ei tämän kauden tsekki-rekryt oikein onnistunut ja kaverin kanssa puhuinkin, ettei Ekstraliigasta suoraan näköjään kannata ketään hommata, kun on liian suuri ero Liigaan.
Se on ihan tämän viikon aikana vasta alkanu seuraan Ipaa.Sen verran täytyy heittää jäitä sekaan, että ehkä on seurannut Ilvestä, koska on halunnut seurata entisen joukkukaverinsa (Roman) otteita Suomessa?
Mistähän kalja liigasta noita on löydetty?Tampereella ei tämän kauden tsekki-rekryt oikein onnistunut ja kaverin kanssa puhuinkin, ettei Ekstraliigasta suoraan näköjään kannata ketään hommata, kun on liian suuri ero Liigaan.