Dominik Pavlát

IhanJuniori

Junioripelaaja
Sentään Ville Touru osaa kertoa Pavlatin olevan hyvä maalivahti. Ihan jokainen ei sitä osaa kertoa. Kysykää vaikka Tommi Seppälältä. :)
Toki sillon kun Seppälä sen kirjoitti niin Pavlatin tilastot oli todella huonot ja Metsolan todella hyvät.

Hassua, että nyt ei ole tullut mitään päivitystä kun Metsola on tämän vuoden Liigan about kaikista huonoin maalivahti ja Pavlat aivan varmasti top3.
On kyllä hyvin jännä :)

Jakpot

Luottopelaaja
Kyllä Pavlat taitaa tällä hetkellä ykkönen olla. Paikallispeliin valittiin maaliin ja Malek pelasi ns. helpomman pelin. Ja nyt tällä viikolla Pavlat pelaa melko varmasti 2/3.

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Toki sillon kun Seppälä sen kirjoitti niin Pavlatin tilastot oli todella huonot ja Metsolan todella hyvät.

Joo ongelmahan ei ole siinä että antoi silloin runtua Pavlatille, tai okei siinä mielessä on koska hän ei pysty Ilveksestä positiivista sanaa sanomaan, mutta tuossa kohtaa nyt kuitenkin oli heikosti mennyt ja se kaamea Jyväskylän peli alla. Ongelma tulee siitä kun ei ole sen jälkeen kommentoinut mitenkään tuota vaikka Pavlat on tuosta hetkestä lähtien ollut suurinpiirtein Liigan paras veska. Usein kysytty kommenttia mutta ei mitään reaktiota, tai tietoakaan että myöntäisi olleensa väärässä. Uskomatonta ylimielisyyttä, mikä on näiden "toimittajien" keskuudessa yleistä.

Jos jossain olen tämän foorumin kovin niin Tommi Seppälän vihaamisessa, se kevään 2022 twiitti saa edelleen vereni kiehumaan.

Mahtava tilanne nyt meillä kun koppi tarttuu molemmilla ja on näitä PE-LA pelejä nyt loppukaudesta paljon niin voidaan melkein noppaa heittää kärjistetysti kumpi pelaa PE ja kumpi LA. Ehkä Pavlatilla se pieni edge tällä hetkellä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Uskomatonta ylimielisyyttä, mikä on näiden "toimittajien" keskuudessa yleistä.
Tämäpä juuri. Ihan vapaasti saa itse kukin laittaa omia kärjistäviä mielipiteitään mutta jos ne menevät persiilleen, on ne myös hyvä myöntää. Osoittaa selkärankaa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Joo ongelmahan ei ole siinä että antoi silloin runtua Pavlatille, tai okei siinä mielessä on koska hän ei pysty Ilveksestä positiivista sanaa sanomaan, mutta tuossa kohtaa nyt kuitenkin oli heikosti mennyt ja se kaamea Jyväskylän peli alla. Ongelma tulee siitä kun ei ole sen jälkeen kommentoinut mitenkään tuota vaikka Pavlat on tuosta hetkestä lähtien ollut suurinpiirtein Liigan paras veska. Usein kysytty kommenttia mutta ei mitään reaktiota, tai tietoakaan että myöntäisi olleensa väärässä. Uskomatonta ylimielisyyttä, mikä on näiden "toimittajien" keskuudessa yleistä.

Jos jossain olen tämän foorumin kovin niin Tommi Seppälän vihaamisessa, se kevään 2022 twiitti saa edelleen vereni kiehumaan.

Mahtava tilanne nyt meillä kun koppi tarttuu molemmilla ja on näitä PE-LA pelejä nyt loppukaudesta paljon niin voidaan melkein noppaa heittää kärjistetysti kumpi pelaa PE ja kumpi LA. Ehkä Pavlatilla se pieni edge tällä hetkellä.
Niinhän mää itsekkin ihmettelin tuossa, että on hyvin jännä kun ei ole tullut päivitystä tähän maalivahti pörssiin nyt kun Pavlat keikkuu tämän vuoden osalta siellä ihan kärjessä ja Metsola tasan viimeisenä.

Toppapöksy666

Luottopelaaja

On muuten ihan huutiskamaa toi sen X käyttäytyminen. :D
Aina kun Tappara häviää niin tulee joku kunnon fanipojan itkupotkuraivarit X:ään ja eilen taisi laittaa Tapparan mestaruus mahdollisuudet arkkuun.

Nolo toimittaja.

Edit: Pavlat ketjussa kun ollaan niin tosiaan tuota meinasinkin että ei ole paljoa selkärankaa myöntää erehdystään Pavlatin suhteen. Tai liian aikaisin tuomitsemista yms.

GNR

Vakiokokoonpanossa

Seppälä on huomiohakuinen ”toimittaja”. Ylen änäriartikkelitkin pääasiassa roskalehdistön tasoa.

Parasta toki, että Domino jatkaa ensi kaudelle. Siihen kylkeen joku ”Mäkiniemi” vielä, niin tandemista löytyy voimaa.

Meklari

Luottopelaaja
Kyllä Pavlat taitaa tällä hetkellä ykkönen olla. Paikallispeliin valittiin maaliin ja Malek pelasi ns. helpomman pelin. Ja nyt tällä viikolla Pavlat pelaa melko varmasti 2/3.
Kyllä nuo lähes vuorotellen ovat pelanneet. Joukkue on, ehkä aavistuksen paremmin pelannut Pavlatin edessä. Tiistainakin 6 maalia vaikka Pavlat ei torjuntaprosentilla häikäissyt. Molemmat mahtavia maalivahteja ja tuntuu kilpailutilanne vain parantavan.

Viikonloppuna kaksi suht sekaisin olevaa joukkuetta vastassa, toki Espoo vielä enemmän tällä hetkellä. Uskoisin Raksilan vieraspelin olevan lähtökohtaisesti vähän vaikeampi senkin takia, koska ollaan Liigan kovin kotijoukkue. Veikkaisin jatkavan tosiaan vuorotellen.

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
Siis lakatkaa nyt jauhamasta siitä ykkösmaalivahdista. Meillä on kaksi loistavaa maalivahtia eikä silloin tarvitse olla sitä kuuluisaa ykkösmaalivahtia.

(Tämä siis kollektiivisesti kaikille aiheeseen kantaaottaneille, tämä lainaus nyt vaan viimeisin aiheesta)

Toutain

Luottopelaaja

No tuskin sentään on tässä vaiheessa valittu ykkösvahtia - etenkään ohi sarjan "tilastoykkösen" :D

Kaksi täysin tasaveroista vahtia tällä hetkellä hierarkiassa. Jommankummanhan se Tappara-peli piti pelata - siis siinäkin tapauksessa, että olisivat tismalleen samalla viivalla hierarkiassa.

Katsotaan nyt, tehdäänkö tässä lopulta edes mitään valintaa, mutta ainakaan tällä hetkellä sellaista ei ole mistään luettavissa.

Pok

Tähtipelaaja
Omasta mielestäni tuo Ortio-Lethemon ei ole kyllä läheskään samaa tasoa kuin meidän kaksikko, mutta eipä sitä minun tai toimittajan mielipiteet ratkaise vaan pelit. Itse olen kuitenkin ajatellut, että hyvin rasvatussa Lukossa tuo voisi olla se paikka missä alkaa edes vähän yskimään.

Soho

Tähtipelaaja
Omasta mielestäni tuo Ortio-Lethemon ei ole kyllä läheskään samaa tasoa kuin meidän kaksikko, mutta eipä sitä minun tai toimittajan mielipiteet ratkaise vaan pelit. Itse olen kuitenkin ajatellut, että hyvin rasvatussa Lukossa tuo voisi olla se paikka missä alkaa edes vähän yskimään.
Varsinkin kun Lethemonilla on tällä hetkellä loukkia. Johan se alkaa osua Lukkoonkin.

Tinke18

Vakiokokoonpanossa

Mä en kanssa ymmärrä tätä Lethemonin hehkutusta. Toki en muita miehen pelejä ole nähnyt kuin Ilvestä vastaan pelatut, mutta niissä ei kyllä ole mitenkään häikäissyt. Ennemminkin päinvastoin. Kyllä mä väittäisin maalivahtiosaston olevan Lukon heikoin lenkki.

Blackhawk

Luottopelaaja
Mä en kanssa ymmärrä tätä Lethemonin hehkutusta. Toki en muita miehen pelejä ole nähnyt kuin Ilvestä vastaan pelatut, mutta niissä ei kyllä ole mitenkään häikäissyt. Ennemminkin päinvastoin. Kyllä mä väittäisin maalivahtiosaston olevan Lukon heikoin lenkki.
Lethemon on oikeastaan pelannut ihan hyvin ECHL-arvaksi. Ortio se suurempi arpa on, ei vakuuta lainkaan.