Dominik Pavlát

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa
ai vitsit kun mää hikoilen tällä hetkellä rommia. Meillä on kaksi aivan jäätävän hyvää maalivahtia ja kun nämä tsekin lahjat Ilvekselle alkavat vielä kisuttelemaan toisiaan siitä kumpi on meidän ykkösveska niin tiedättekö?

Me aletaan kutittelemaan kauden parasta Ilvestä mitä ollaan nähty (vaikka ollaan nähty ihan hitollisen hyvää suorittamista tähänkin asti, mutta palaahan meillä puolustuspään kaksi taattua vasaraa eli Paprika ja Utu sekä hyökkäyspään täsmäsäilät Svej ja Rati!)..

Miika Lundin

Luottopelaaja
Malek vaan on parhaimillaan silloin kun ei ole paineita. Alkaa sukeltaa kun kaveri pelaa hyvin
Jos näin on, on sitten ihan turha haaveillakaan änäristä. Mutta joo, henkistä kasvua vaaditaan - nuoria kundeja vielä molemmat Domino ja Malkic.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Katsoo varmaan pisteitä ja maalintekijöitä :D on kyllä huumoria... Yllätys et sie ei ollu Metsolaa :D
Ei hätää. Naapurin kannattajat saivat jo ensimmäisessä erässä Metsolan äänestetty ottelun "nälkäisemmäksi" pelaajaksi.

Domino pelasi todella hyvin. Toisessa maalissa oli hyvä maski jopa ihan omalta pelaajalta. Onneksi jatkaa meillä ensi kaudella.

Alkukauden huonot ja ihmeelliset höntyilyt ja ylipelaamiset on kyllä kuopattu syvälle.

ilvesperhe

Luottopelaaja
"Pavlat kiinnostui Ilvekseen siirtymisestä syksyllä 2023 pelatun Karjala-turnauksen aikaan, kun samaan aikaan Tsekin maajoukkueessa torjunut Jakub Malek kehui seuraa ja sen maalivahtivalmentaja Markus Korhosta.

– Ajattelin, että Ilves voisi olla juuri oikea paikka minulle ottaa seuraava askel. Ja sitä se todella on ollut. Tuntuu, että olen kehittynyt joka päivä Tampereella viime kesästä lähtien.

– Kesällä treeneissä tapasin myös Ilveksessä aiemmin pelanneen Lukas Dostalin, joka nykyään loistaa NHL:ssä Anaheimissä. Hänkin kehui, ettei ”Karhua” parempaa maalivahtivalmentajaa ole."

mestari.

Vakiokokoonpanossa
"Pavlat kiinnostui Ilvekseen siirtymisestä syksyllä 2023 pelatun Karjala-turnauksen aikaan, kun samaan aikaan Tsekin maajoukkueessa torjunut Jakub Malek kehui seuraa ja sen maalivahtivalmentaja Markus Korhosta.

– Ajattelin, että Ilves voisi olla juuri oikea paikka minulle ottaa seuraava askel. Ja sitä se todella on ollut. Tuntuu, että olen kehittynyt joka päivä Tampereella viime kesästä lähtien.

– Kesällä treeneissä tapasin myös Ilveksessä aiemmin pelanneen Lukas Dostalin, joka nykyään loistaa NHL:ssä Anaheimissä. Hänkin kehui, ettei ”Karhua” parempaa maalivahtivalmentajaa ole."
Karhulle sitä jatkosopparia ja vähän hätäseen. Kiitos.

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Käsittämättömän hyvä peli Pavlatilta, normaalilla maalivahtipelillä peli olisi voinut olla 5-0 puolessavälissä peliä, tukku gamesavereitä kun joukkue koomaili ympärillä.

FightBackIpa

Luottopelaaja
Tuo kehitys on kyllä huimaava, ei pelkkää kehitystä, vaan huimaavaa kehitystä. Alussa hapuileva, epävarma, ties mitä. Nyt suorastaan nauttii, varma, gamesaver mies ja ymmärrys pelistä loistava. Väitin eilen rouvallekkin, että Domino saattaa tällä hetkellä olla liigan paras maalivahti, torjunta% tasokin huitelee tasaisesti +93 luokassa.

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Kyllä tällä hetkellä tärkein jatkosoppari olisi Karhun. Eilen tuli taas nähtyä, että maalivahti on kuitenkin jääkiekko joukkueen tärkein yksittäinen pelaaja. Karhu houkuttelee pelaajia, ja tai tekee ne itse. Uskomaton jätkä.