ilvesperhe
Luottopelaaja
"Pavlat kiinnostui Ilvekseen siirtymisestä syksyllä 2023 pelatun Karjala-turnauksen aikaan, kun samaan aikaan Tsekin maajoukkueessa torjunut Jakub Malek kehui seuraa ja sen maalivahtivalmentaja Markus Korhosta.
– Ajattelin, että Ilves voisi olla juuri oikea paikka minulle ottaa seuraava askel. Ja sitä se todella on ollut. Tuntuu, että olen kehittynyt joka päivä Tampereella viime kesästä lähtien.
– Kesällä treeneissä tapasin myös Ilveksessä aiemmin pelanneen Lukas Dostalin, joka nykyään loistaa NHL:ssä Anaheimissä. Hänkin kehui, ettei ”Karhua” parempaa maalivahtivalmentajaa ole."
www.is.fi
– Ajattelin, että Ilves voisi olla juuri oikea paikka minulle ottaa seuraava askel. Ja sitä se todella on ollut. Tuntuu, että olen kehittynyt joka päivä Tampereella viime kesästä lähtien.
– Kesällä treeneissä tapasin myös Ilveksessä aiemmin pelanneen Lukas Dostalin, joka nykyään loistaa NHL:ssä Anaheimissä. Hänkin kehui, ettei ”Karhua” parempaa maalivahtivalmentajaa ole."
Nokia-areenassa nähtiin häkellyttävä näytös: ”Ilmiömäinen”
Tampereen paikallispelin ylivoimainen ykköshahmo oli lukuisia mahtitorjuntoja tehnyt Ilveksen maalivahti Dominik Pavlat.