Hölötys
Rivipelaaja
Käy vilkaisemassa Frolon ketju niin aukeaa paremmin.Pakko kysyä tästä mihin tämä liittyy? Onko mennyt Frolo ja Bizon sekaisin?
Käy vilkaisemassa Frolon ketju niin aukeaa paremmin.Pakko kysyä tästä mihin tämä liittyy? Onko mennyt Frolo ja Bizon sekaisin?
Tämä selvensi. Nuo Sam-Frodo hassuttelut olin lukenut mutta muuta en.Käy vilkaisemassa Frolon ketju niin aukeaa paremmin.
hyvinhän se torju silloin kun piti. Ei oo helppo pelata, kun tulee vähän kuteja, ja lopussa pikkasen alko joukkue lepsuileen ja jäähyileen.Voitto on aina voitto mutta ei ihan vielä vakuuta. Todella epävarma versus Malek.
Ei niitä laukauksia Hpk eilen saanut sen useemmin Malekille. Hyvä peli Dominikilta, mutta Malek jotenkin varmemman oloinen. Pääasia kuitenkin että kaksi hyvää maalivahtia!hyvinhän se torju silloin kun piti. Ei oo helppo pelata, kun tulee vähän kuteja, ja lopussa pikkasen alko joukkue lepsuileen ja jäähyileen.
Domino Levillä, IG paljastaa.
Mikä juttu?
Siis oikeasti,mitä helvettiä?
Nää on näitä Näsijärvi=Levi hassutteluitaEiköhän Malek pelaa keskiviikkona niin minun puolesta Domino voi nauttia Suomen lapista muutaman päivän.
Aaa okei, no itse en kyllä peliverkkareita olisi repinyt vaikka ihan oikeastikin olisi ollut minilomalla .Nää on näitä Näsijärvi=Levi hassutteluita
Pavlatillakin ensimmäinen kausi ulkomailla. Vaatii varmasti totuttelua moneen asiaan ja on saanut vähän huonon alun kauteen. Joutunut päästämään myös kenttäpelaajien hölmöilyjen takia sellaisia maaleja usein heti alkuun, joille ei ole voinut oikein mitään. Näissä tilanteissa ei onnikaan ole suosinut.Todella pahaan paikkaan kauhea imurointi eilen juuri, kun joukkue oli saanut puolitettua takaa-ajoaseman. Monesti joukkueen momentum-ilmapallo tyhjenee tuollaisesta täysin ja loppupeli on läpsyttelyä.
Mutta tämä joukkuepa ei taipunut tuosta kylmästä suihkusta, eikä Pavlat myöskään enää sen jälkeen päästänyt maaliakaan.
Selvästi kuitenkin Malek tällä hetkellä molareista edellä.