SiniOranssi_Kolmospaita
Luottopelaaja
Helvetti ku kopsaatte natsagaten meiltä. Tän piti olla meijän kriisiKopioidaan Tapparaa!
Helvetti ku kopsaatte natsagaten meiltä. Tän piti olla meijän kriisiKopioidaan Tapparaa!
Joku vielä ottaa ton yhden höpötykset tosissaan...Taas paska puhetta..Pendo arvostaa tosi paljon Supia ja mitä tekee joukkueen eteen..
Jos ei kummallakaan ole mitään puhuttavaa”Ei oo helppo olla kapteeni kun Pennanen ei oo puhunut sille mitään sitten tammikuun”
Tällaisen kuulin tuossa. Erikoista jos näin
Taas paska puhetta..Pendo arvostaa tosi paljon Supia ja mitä tekee joukkueen eteen..
Silti on syytä ihmetellä, että mikä on vaikutin moisia kirjoitella.Tuskin tätä oikeasti kukaan epäilikään.
”Ei oo helppo olla kapteeni kun Pennanen ei oo puhunut sille mitään sitten tammikuun”
Oli se hyvä että kumottiin, kohta joku olisi lähtenyt kelaamaan tammikuusta lähtien ottelunauhoja ja katsonut että puhuuko se Pendo kertaakaan Supille sinä aikana. Voi sitä ajanhukkaa.
Mistä ihmeestä tällainen "huhu" on lähtenyt liikkeelle?
Pitäisköhän sun painua takaisin sinne porkkanamaalle? Jos ei ole Osasto hampaissa niin sitten on jumalauta Eemeli ja Pendo ja ihan utopistisilla jutuilla joissa ei ole totuuden hiventäkään.”Ei oo helppo olla kapteeni kun Pennanen ei oo puhunut sille mitään sitten tammikuun”
Silti on syytä ihmetellä, että mikä on vaikutin moisia kirjoitella.
Niin, kai meistä jokainen ne ilmeisimmät vaikuttimet tietää, mutta silti kummastelen.En viitsi edes kommentoida mitään...
Ei meidän tarvi sitä poistaa. Suomi tekee sen ihan itse lähiaikoina.Kertokaa minulle miksi ei kannata olla huolissaan Suomesta vielä harkkamatsien jälkeen. Jotenkin tuli pelistä itselle pieni huoli joten olkaa hyvä ja poistakaa huoleni.![]()
Haha kai se on tähän vaan luotettava!Ei meidän tarvi sitä poistaa. Suomi tekee sen ihan itse lähiaikoina.