Tavallaan toivoisi että ei. Toki arvokisoihin saa mennä, muttei näihin kalja-cuppeihin loukkaantumaan.Jokohan Pennasen maajoukkueeseen alkaa Suomi kelpaamaan.
Juuri näin.. kun miettii viimekeväänkin kisoja, niin mielestäni Eemeli olisi mahtunut joukkueeseen helposti.Tavallaan toivoisi että ei. Toki arvokisoihin saa mennä, muttei näihin kalja-cuppeihin loukkaantumaan.
Onkohan kuitenkaan vielä sen parempi versio kuin pelatessaan Aren kanssa esimerkiksi kaudella 2019-20. Pinna per peli, 26 maalia, +23, maajoukkuekomennuksia ja hemmetin vahvaa möyrimistä isolla M:llä jo silloin. Ja sitä ennen ja sen jälkeen.On tullut melko tarkastikkin seurattua tätä meidän Captainia ja täytyy sanoa, että en ole nähnyt näin hyvää versiota miehestä aiemmin. Kentällä pelaa aivan huikea päivitetty versio viime kauden Eemeli Suomesta, sanoisin että helposti uransa paras kausi menossa.
24 pelin otannalla joukkueen paras pelaaja. Kakkos-sijasta onkin todella kovaa vääntöä.
Kädetön Möyrijä 2.0 pro.
Alkaa olemaan pelimiehen parhaassa iässä ja selkeästi hänelle sopii paremmin varakapteenin vastuu. Nyt voi enemmän keskittyä omaan tekemiseensä ja varsinkin kaikki ulkopuoliset jutut ovat vähentyneet.Eemeli Suomi on nyt varmasti uransa parhaassa tikissä... pelistä toiseen näkyy se voittamisen vimma, ja aivan eläimellinen sellainen!
Joku selostaja muuten tiesi kertoa, että oli itse luopunut kapteeniudesta. Onkohan kukaan aiemmin ollut tietoinen tästä?Alkaa olemaan pelimiehen parhaassa iässä ja selkeästi hänelle sopii paremmin varakapteenin vastuu. Nyt voi enemmän keskittyä omaan tekemiseensä ja varsinkin kaikki ulkopuoliset jutut ovat vähentyneet.
Se on hyvä, että kun Oulussa taas jää pettää, niin Eemelin ei tarvitse tehdä päätöstä pelin jatkumisesta.Joku selostaja muuten tiesi kertoa, että oli itse luopunut kapteeniudesta. Onkohan kukaan aiemmin ollut tietoinen tästä?
Mutta tulee varmasti olemaan se joka sen jään rikkoo. Mitäköhän Eemelin päässä liikkui kun meni niin tyhmästi tekemään, että testasi jään kunnon luistelemalla?Se on hyvä, että kun Oulussa taas jää pettää, niin Eemelin ei tarvitse tehdä päätöstä pelin jatkumisesta.
Ja Osasto 41 --> Osasto 10Pitkää jatkoa, Raipe tilastojen kakkoseksi ja kymppi kattoon.
AKA NiuvanniemiJa Osasto 41 --> Osasto 10![]()
Samaa mieltä, JATKOA KEHIIN!Kun jo näin kauan Ilveksessä ollut niin eikö koko ura nyt sitten samaa rataa.... fyffee vaan kasaan mitä Eemeli pyytää... Vois jäädä konnan last dance lastenlauluksi kun sitten joskus viimeiset Suomen piirrot jäähän..
Sinä päivänä minä itken.Kun jo näin kauan Ilveksessä ollut niin eikö koko ura nyt sitten samaa rataa.... fyffee vaan kasaan mitä Eemeli pyytää... Vois jäädä konnan last dance lastenlauluksi kun sitten joskus viimeiset Suomen piirrot jäähän..
*Me kaikki itkemme.Sinä päivänä minä itken.
Odota kevääseenEemeli Suomi on nyt varmasti uransa parhaassa tikissä... pelistä toiseen näkyy se voittamisen vimma, ja aivan eläimellinen sellainen!