Eemeli Suomi

Ilves97

Luottopelaaja
Ethän nyt edes sinä ole niin naurettava puu/värilasi-silmä että väität etteikö tuo kevät ollut Pärssisen ja Nurmen kulta-aikaa? Kaksikko/kolmikko vei omalla panoksellaan joukkueen finaaleihin.

Näitkö Suomen ja Suomen ketjun tuolloin paremmaksi kuin vertailemasi pelurit?
Vaatii todellista taitoa onnistua joka ikinen kerta vääristelemään muiden sanomiset ihan oman mielen mukaiseksi. Ihan vilpittömät onnittelut tästä.

Millä tapaa sanoin, ettei tuo kolmikko olisi ollut helvetin hyvä? Ihan en tuon kolmikon kulta-ajaksi sanoisi kun yksi kaveri on SHL:n maalipörssin top-5 ja kaksi pelaa NHL:ää, mutta se nyt on hiusten halkomista. Se totaalinen läpimurtokausihan tuo noille oli.

Otin nyt kantaa väitteeseesi siitä, että tuossa sarjassa ”moni pelaaja oli aivan liekeissä Supiin verrattuna”.Niitä pelaajia oli kolme jotka oli parempia kuin Suomi ja nämä eivät olleet millään aivan jumalattoman eri levelillä, parempia olivat varsinkin ketjuna mutta eivät aivan liekeissä vs Suomi. Ketju vs ketju vertailua nyt oikeastaan ei voi edes tehdä. Suomi pelasi pari peliä Suomi - Sebök - Baptiste koostumuksessa, yhden Suomi - Mäntykivi - Baptiste ja kaksi Suomi - Mäntykivi - Ikonen. Vitospelissä taidettiin vielä sekoittaa ketjuja ja neljäntenä koostumuksena oli Suomi - Konna - Baptiste. Ilves oli niin hajalla että ketjut eli jatkuvasti.

Fakta tosiaan kuitenkin on, että tuo ketju oli todella hyvä. Myös Suomi oli hyvä, ei yhtä hyvä mutta ei niin valtavasti perässä kuin annat ymmärtää. Faktaa on myös se, että tuollaisista ratkenneissa peleissä tulleista tehoista annat rapaa Suomelle. Ne kakkospelin ratkettua tulleet tehot kun ottaa pois niin siellä on Pyyhtiällä 4+2, Nurmella 2+4 ja Pärssisellä 1+2 vs Suomen 3+2. Koita pitää standardisi muidenkin kuin Suomen kohdalla.

Nämä värilasi, puusilmä, antaisit joskus kritiikkiä kommentit on niin väsyneitä. Olen useita kertoja jo kritisoinut sitä miten hyökkäys on rakennettu liikaa toivotaan/jos-miesten varaan. Olen kritisoinut meidän PAPP:ia ja pelin rakenteita. Kritisoin Eemeli Suomea viimeksi Sport-pelin aikaan tuosta 6v5-pelaamisesta. Nämä menee sinulta ohi kun sulla on helvetinmoinen sauhuaminen joka suuntaan päällä varsinkin tappioiden hetkellä.

Mutta ehkä olen nyt vaan ”naurettava puusilmä”. Melko ironinen kommentti kun ottaa huomioon sun uhriutumiset siitä kuinka ikävästi sulle vastaillaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin. Voimia vaan.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Vasta saatiin Simme, mutta eihän sitä sovi mainita kun pitäisi jakaa kiitosta Tillun suuntaan.

Kannattaa muistaa kun EFM sekoiluja lukee että hänen mielestään Eemeli Suomi olisi pitänyt potkia Myrrän mukana pois Ilveksestä. Kertoo kaiken siitä kuinka täysin irrallaan todellisuudesta tuokin kaveri on.

Harmi että saa jatkaa flametustaan palstalla kerta kerran jälkeen.
Harmi että pelaajasta voi kirjoittaa otteiden mukaan.

Vielä isompi harmi sinulle kun palstapoliisi ei saa kaikkia itkupotkuja läpi ja joutuu lukemaan oman mielipiteen vastaisia kirjoituksia jopa Ilveksen omalla foorumilla. Kun ei ole vastattavaa sun viestit on tätä uhriutumis/henkiödissaus tasoa. Perus. Ei tullut mitään järkevää vasta-argumenttia, perus.

Aina voi kaivaa kolmen vuoden takaa viestin :)

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Vaatii todellista taitoa onnistua joka ikinen kerta vääristelemään muiden sanomiset ihan oman mielen mukaiseksi. Ihan vilpittömät onnittelut tästä.

Millä tapaa sanoin, ettei tuo kolmikko olisi ollut helvetin hyvä? Ihan en tuon kolmikon kulta-ajaksi sanoisi kun yksi kaveri on SHL:n maalipörssin top-5 ja kaksi pelaa NHL:ää, mutta se nyt on hiusten halkomista. Se totaalinen läpimurtokausihan tuo noille oli.

Otin nyt kantaa väitteeseesi siitä, että tuossa sarjassa ”moni pelaaja oli aivan liekeissä Supiin verrattuna”.Niitä pelaajia oli kolme jotka oli parempia kuin Suomi ja nämä eivät olleet millään aivan jumalattoman eri levelillä, parempia olivat varsinkin ketjuna mutta eivät aivan liekeissä vs Suomi. Ketju vs ketju vertailua nyt oikeastaan ei voi edes tehdä. Suomi pelasi pari peliä Suomi - Sebök - Baptiste koostumuksessa, yhden Suomi - Mäntykivi - Baptiste ja kaksi Suomi - Mäntykivi - Ikonen. Vitospelissä taidettiin vielä sekoittaa ketjuja ja neljäntenä koostumuksena oli Suomi - Konna - Baptiste. Ilves oli niin hajalla että ketjut eli jatkuvasti.

Fakta tosiaan kuitenkin on, että tuo ketju oli todella hyvä. Myös Suomi oli hyvä, ei yhtä hyvä mutta ei niin valtavasti perässä kuin annat ymmärtää. Faktaa on myös se, että tuollaisista ratkenneissa peleissä tulleista tehoista annat rapaa Suomelle. Ne kakkospelin ratkettua tulleet tehot kun ottaa pois niin siellä on Pyyhtiällä 4+2, Nurmella 2+4 ja Pärssisellä 1+2 vs Suomen 3+2. Koita pitää standardisi muidenkin kuin Suomen kohdalla.

Nämä värilasi, puusilmä, antaisit joskus kritiikkiä kommentit on niin väsyneitä. Olen useita kertoja jo kritisoinut sitä miten hyökkäys on rakennettu liikaa toivotaan/jos-miesten varaan. Olen kritisoinut meidän PAPP:ia ja pelin rakenteita. Kritisoin Eemeli Suomea viimeksi Sport-pelin aikaan tuosta 6v5-pelaamisesta. Nämä menee sinulta ohi kun sulla on helvetinmoinen sauhuaminen joka suuntaan päällä varsinkin tappioiden hetkellä.

Mutta ehkä olen nyt vaan ”naurettava puusilmä”. Melko ironinen kommentti kun ottaa huomioon sun uhriutumiset siitä kuinka ikävästi sulle vastaillaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin. Voimia vaan.
Oli miten oli niin arvostan silti sun tietämystä ja noita faktoja mistä minulla on monesti vain mutuja tai muistoja.

3003

Tulokas
En tiiä miten nää pari trollia jaksaa tehdä tän. Siis luulis, että ihmisellä olis jotain muutakin tekemistä elämässä, ku suoltaa paska internetiin seuralegendasta..Pakko olla juku muu agenda. Mut mun päätekomtti on, että kaveri on Ilveslenga!

Soho

Tähtipelaaja
Melko katkera viesti, ota vähän happea :)

Kukaan, en edes minä hakenut syitä Eemelistä menestymättömyyteen. Joskin on ollut Ilveksen rosterien johtava pelaaja nämä vuodet kun ollaan jääty paremmilla rostereilla jalkoihin Tepseille, Kalpoille ja Pelsuille.
Et taida edes ymmärtää mitä sana katkeruus merkitsee.

Itsellä on Eemeliä kohtaan pelkkää kiitollisuutta siitä, että on ollut tämän uuden tulemisen aikana Ilveksen kasvot. Jossain muussa jengissä olisi varmasti jo saanut enemmän rahaa tai voittanut mestaruuden, mutta on ollut mieluummin logon mies.

Sulla on omat kriteerit. Kaikki muut on naurettavia puusilmiä jotka eivät osaa antaa kritiikkiä. Kattelet vähän yläpuolelta tätä meininkiä.

Meklari

Luottopelaaja
En ota kantaa muuhun, mutta noista aiemmista sarjoista Tepsiä vastaan oli muistaakseni paras hyökkääjä, Pelicansia vastaan katosi vähän kuvasta. Myös Kalpaa vastaan oli kyllä parhaita, mutta sillon kaikki oli heikkoja.