Eemeli Suomi

Outo hankinta

Luottopelaaja
Hyvät uutiset olis tervetulleita. Meni eilinen ottelu ihan uniin asti ja eihän tää Eemelin tähänastinen Ilves-ura näin saa päättyä.

Arzamas

Luottopelaaja
Magneettikuvilla pystytään muutakin tarkastamaan kuin jänteet sekä murtumat. Eiköhän se pian selviä onko kehissä vielä vai pitempään pois.
Tämä.

Siis tuosta magneettikuvasta näkee suoraan minkälainen vamma on kyseessä. Onko se pelkkä venähdys vai onko jotain isompaa hajonnut. Uskoisin että liigapelaajat laitetaan noihin lähes aina jos tulee polvivammoja, että tiedetään heti mikä vamman laatu, hoitosuunnitelma ja kauan on sivussa.

Toivottavasti on jotain pienempää. Luulen silti että vaikka olisi pienempää niin ei pelaa enää runkosarjassa ellei ole aivan pakko.

toskala

Luottopelaaja
Hyvät uutiset olis tervetulleita. Meni eilinen ottelu ihan uniin asti ja eihän tää Eemelin tähänastinen Ilves-ura näin saa päättyä.

Heh. Sama täällä. Tosin minun unessa se pelaaja jonka loukkaantumista sai pelätä oli Mäntykivi.

(Ja sitten ettei menisi paniikinlietsonnaksi niin ei sille Mäntykivelle minun unessa mitenkään käynyt, siellä se viiletti jäällä mutta ilmoitti että häntä on alkanut jääkiekkoa enemmän kiinnostaa politiikka.)

Don Corleone

Luottopelaaja
Heh. Sama täällä. Tosin minun unessa se pelaaja jonka loukkaantumista sai pelätä oli Mäntykivi.

(Ja sitten ettei menisi paniikinlietsonnaksi niin ei sille Mäntykivelle minun unessa mitenkään käynyt, siellä se viiletti jäällä mutta ilmoitti että häntä on alkanut jääkiekkoa enemmän kiinnostaa politiikka.)
Jaa. Minun unessa loukkaantuminen pelkää Mäntyä.

Ilves

Luottopelaaja

Minä taas näin vuorostaan unta, että sain tänne jonkinpituisen porttikiellon :D Yritin tulla lukemaan, niin oli vain erroria ja joku viesti, että hetkeksi määrätty rauhoittumaan ja syynä oli "Onelinerit jotka eivät edistä keskustelua kuten LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKE" postaukset yms maalien yhteydessä :D

Offtopik sikseen ja toivotaan, että Eemeli selvisi pienimmällä mahdollisella!