• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Eetu Mäkiniemi

Joutui jättämään pelin loukkaantumisen vuoksi kesken. Kerkesihän se peliajassa mitattuna yli 2 matsia koossa pysyä. En ole lääkäri, mutta eleistä päätellen näytti ettei tarvitse ihan heti pelikamoja pukea takaisin päälle.

"Huonoa tuuria. Ei voi loukkaantumisille mitään." tuumasi seurajohtaja, kun 5 peliä viime kaudella ja sitä edellisellä kolmella keskimäärin 20 matsia per kausi pelaamaan kyennyt molari meni rikki 3. harjoituspelissä.

TPS:n otteluennakossa kerrotaan, että arviolta 4-6 viikkoa sivussa, mutta paluuaikataulu tarkentuu myöhemmin.

Jos arvio pitää, niin ei siis pelaa tuplakohtaamisessa kolmen viikon päästä.

Jatkosopimus tuo jatkuvuutta TPS:n maalivahtiosastolle. Mäkiniemi itse kommentoi sopimusta seuraavasti.

– Kiva päästä jatkamaan Tepsissä ja Turussa. Olen muuttanut paljon, joten on mukavaa asettua välillä samaan paikkaan. On ollut hienoa palata pelaamaan – takana on ollut rikkonaisia kausia, ja siksi tuntuu erityisen hyvältä, että on saanut pelata enemmän ja olen nauttinut pelaamisesta. TPS on ollut itselle hyvä paikka: taustalla on toimiva tiimi, ja yhteistyö maalivahtivalmentajan, fyysioiden ja kehitysvalmentajan kanssa on sujunut hyvin, Mäkiniemi kertoo.

Takaisin