Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loppukauden otannalla, niin onko sitä tasoeroa dostaliin!? Ei minusta. Kyllähän dosty hyvin pelas syyskaudella, kun muutenkin oli ipalla paketti kasassa ja itseluottamus kohdallaan.Aika outoa. Dostal sai olla
Ilveksessä. Paljon kovempi
Molari. Onko sitten varaavasta
joukkueesta kiinni.
Ei Mäkiniemi nyt niin hyvä
vielä ole.
Aika outoa. Dostal sai olla
Ilveksessä. Paljon kovempi
Molari. Onko sitten varaavasta
joukkueesta kiinni.
Ei Mäkiniemi nyt niin hyvä
vielä ole.
Mäkiniemi on korvattavissa
Ai, miksi?Mä olen ainakin iloinen jos lähtee menee![]()
Heitin itsekin jo Mäkkäriä bussin alle tammikuun jälkeen. Tuolloin ei ollut hyvä maalivahti. Kasvoi vähintään kivitalon verran, mitä pidemmälle kausi eteni ja jatkui. Pleijareissa oli jo erinomainen maalivahti.Tällä kaudella Mäkkäri oli hyvä maalivahti, muttei huippumolari, peli ailahteli liikaa.
Jos oletetaan, että NHL-kausi alkaa ensi kaudella normaaliin tapaan, eli lokakuun alussa, tarkoittaa se sitä, että leirit alkavat silloin kun kausi alkaa Liigassa, eli syyskuun puolessa välissä. Tarkoittaa silloin sitä, että Mäkiniemi palaisi syys-lokakuun taitteessa. Eli menettäisi noin kaksi viikkoa alkukaudesta.mahdollisesta lainasopimuksesta huolimatta Mäkkäri on poissa joka tapauksessa pitkät tovit syksyllä NHL-leirityksessä.
Korhonen. Ei vaan oikein riitä luotto Karhuun.Harmi jos Mäkkäri lähtee. Vielä isompi harmi on että meidän omista junioreista ei ole pitkään aikaan kasvanut vahtia jota ajetaan sisään joukkueeseen.
Ikävä että organisaation ulkopuolelta joudutaan molemmat vahdit tuomaan eikä ole kasvanut edes kakkosvahtia junnuista.
Itse kanssa kuulun siihen ikäpolveen joka odotti että aina A-junnuista tulee vähintään kakkosveska liigaan.
Mikä on tiputtanut Ilveksen maalivahtien hautomosta tähän olisi mielenkiintoista tietää.
Ei se Sirenin poistuminen enään voi näkyä....