Tampereenherra
Vakiokokoonpanossa
On kyllä hämmästyttämän huono olisko loukkia tai jotain? Vai sitten ihan paska
Loukkia taustalla, mutta minusta Tuulolaa ei vain näy näissä peleissä. Ei taklauksia, ei laukauksia, ei maalille ajoja ym. Tänään samassa ketjussa porhaltanut Räty esiintyi paljon paremmin.On kyllä hämmästyttämän huono olisko loukkia tai jotain? Vai sitten ihan paska
Loukkia taustalla, mutta minusta Tuulolaa ei vain näy näissä peleissä. Ei taklauksia, ei laukauksia, ei maalille ajoja ym. Tänään samassa ketjussa porhaltanut Räty esiintyi paljon paremmin.
Oli pakko ottaa koppia tästä.Tehkää ny joku Eetu Fucking Tuulola nimimerkki. On sen verta vahvaa suorittamista pelistä toiseen.
Iso iso pettymys toistaiseksi.
Silti täytyy muistaa että yksittäinen tappio ei johdu siitä onko nelosen laidalla Tuulola, Päkkilä vai Ruokonen. Varmasti Eetua haittaa rikkonainen harjoituskausi. Tuskin pelaa back-to-back pelejä hetkeen. Kevään projekti!
Toivossa on hyvä elää, mutta ei muuten paranna (ainakaan niin paljon, että voisi pelata mestaruutta tavoittelevan joukkueen avauskokoonpanossa.)Lopun maalipaitsio oli illan ’kruunu’.
No toivotaan ett parantaa…
Rentoutta ei taida saada kuin juottamalla pullon kossua ennen peliä…Itse ihmettelin aikoinaan ylihehkutusta tästä jampasta ja olin pettynytkin, kun huhut tästä osottautui todeksi.
Ihan kiva vahvistus silti. Osalla meistä vaan järjettömät odotukset. Itse en ymmärtänyt näitä odotuksia.
Uskon, että ihan hyvä roolissaan kuhan saa rentoutta tekemiseen ja unohtaa yleisön ja omat odotuksensa tehoista. Tekis vaan parhaansa ilman odotuksia, ni hyvä tulee
Ok 10 peliä ja bussin alle….vaik taitaa olla jo kerran jo heitetty….Paha loukkaantuminen pre-seasonilla alla. Pitäisköhän nyt kuitenkin vähän rauhottua hetkeksi?
Pendolle tuttu mies mestaruuskaudelta ja loukki alla.
Näistä alisuorittajista Eetusta olen vähiten huolissani.