Cream
Vakiokokoonpanossa
Onkohan miestä näkynyt hallilla / jäillä tänään?
E: Taitaa olla uusimmalla videolla tässä, jos tuosta nyt arvata pitäisi.
Väittäisin Ruokoseksi.
Onkohan miestä näkynyt hallilla / jäillä tänään?
E: Taitaa olla uusimmalla videolla tässä, jos tuosta nyt arvata pitäisi.
Kerrotaanko tuossa jutussa niin?Onko Eetu siis kunnossa? Hienoa jos näin on.
Heti alussa sanotaan, että veljekset ovat valmiina perjantain otteluunKerrotaanko tuossa jutussa niin?
Okei. En lukenut senkään vertaa kun katoin vaan heti että tilaajille.Heti alussa sanotaan, että veljekset ovat valmiina perjantain otteluun
Hyvä juttu oli. Tämä kohta pisti hymyilyttämäänEetu Tuulolan siirto Ilvekseen paljastui Tapparassa pelaavalle isoveljelle vahingossa – ”Joni olisi halunnut minun menevän jonnekin muualle”
Eetu ja Joni Tuulola tottuivat nahistelemaan jo lapsuusvuosina. Veljekset ovat valmiina perjantai-illan paikalliskamppailuun.www.aamulehti.fi
Aamulehdessä juttua veljeksistä.
Mukava kaksikko Tuulola-Tikka olla omassa joukkueessa.Hyvä juttu oli. Tämä kohta pisti hymyilyttämään
”Joni olisi halunnut minun menevän jonnekin muualle.”
Onko näin?
”Sanotaan niin, ettei ole kovin kiehtova ajatus hakea kiekkoa päädystä ja huomata pikkuveljen rummuttavan täydellä vauhdilla kohti. Siinä voi käydä huonosti, kun kaveri on noin hölmö päästään”, Joni virnuilee.
”En usko, että kukaan liigapelaaja nauttii tämän p..kiaisen kanssa kulmassa. Eetu on kova kamppailemaan ja todella vahva mailan kanssa.”
En ihmettelisi, jos tässä on tulevan kauden yleisön suosikkipelaaja. Tuo kyllä ominaisuuksia, joita Ilveksestä on puuttunut viime vuosina.
Hyvä juttu oli. Tämä kohta pisti hymyilyttämään
”Joni olisi halunnut minun menevän jonnekin muualle.”
Onko näin?
”Sanotaan niin, ettei ole kovin kiehtova ajatus hakea kiekkoa päädystä ja huomata pikkuveljen rummuttavan täydellä vauhdilla kohti. Siinä voi käydä huonosti, kun kaveri on noin hölmö päästään”, Joni virnuilee.
”En usko, että kukaan liigapelaaja nauttii tämän p..kiaisen kanssa kulmassa. Eetu on kova kamppailemaan ja todella vahva mailan kanssa.”
En ihmettelisi, jos tässä on tulevan kauden yleisön suosikkipelaaja. Tuo kyllä ominaisuuksia, joita Ilveksestä on puuttunut viime vuosina.
Allekirjoituskamaa, koska täysin totta.Ei enää pelkkiä veijareita ja virtuooseja, vaan veijareita, virtuooseja ja vittupäitä.
Olikos tämä joku tieto jostain vai toive tms ?Haapala-Tikka-Tuulola ykkösketjuna pe!
Eikös AL:n jutussa Tuulolan veljeksistä tällä viikolla mainittu, että molemmat pelaa perjantaina => ei ole loukkaantumista?
Onkos tuulolan tilanteesta tietoa? Ei ole kaveria ainakaan omaan silmään osunut millään ilveksen videolla
Ainakin ihan terveen näköisenä liikkuu tuolla mukana mitä nähnyt olen.Onkos tuulolan tilanteesta tietoa? Ei ole kaveria ainakaan omaan silmään osunut millään ilveksen videolla
Kylillä höpistiin, että ei pääse starttaamaan ainakaan CHL-kautta tällä viikolla. Kuulemma tähtäin Liiga-avauksessa.
Torstaina se nährää.
Kuulostaa hyvältä!Päivän Aamulehden mukaan Ilves pääsee torstaina pelaamaan lähes täydellä rosterilla, missä sivussa on vain pitkäaikaispotilas Tuomas Salmela.