Fuck off Mr Manngard -tempaus

-sk-

Luottopelaaja
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus

HeGe41 sanoi:
-sk- sanoi:
"Itse asiassa homma tökkäsi siihen, että Vinnie ei suostunut hallituksen esitykseen osakeannin keskeisistä ehdoista, jonka takia hallitus sitten erosi. Vinnien puheet uudesta omistapohjasta olivat oikeasti pelkkää hölynpölyä. Hallitus olisi halunnut Vinnieltä kirjallisen vakuutuksen julkisuuteen annetuista osakeannin ehdoista, mutta tapansa mukaan Manngard ei suostunut kirjallisesti sitoutumaan mihinkään."

Tässä lainaus jäsen Penalta toisesta ketjusta, myös nim.jäämerkki vahvistaa kuulleensa saman tiedon.

Mitä jos kerron tuon olevan täyttä sontaa ensimmäisestä kirjaimesta viimeiseen pisteeseen? Helpottaako oloa?

Mulla on ihan toisenlaista tietoa. Itse uskon tähän tietoon. Jaa miksikö? Koska se on tieto.

Tähän asti kaikki esiin tuodut faktat tukevat tuota Penan kirjoitusta, toki jos se on valetta täytyy minunkin pehmentää mielipiteitäni. Itse olen kuullut vain ja ainoastaan tuota Penan väitettä tukevia kommentteja.

Tarinankertoja

Luottopelaaja

HeGe41 sanoi:
Vincent Manngard haluaa tavata Share Ilves ry:n edustajat ennen huomista peliä. Hän on luvannut kertoa missä mennään tällä hetkellä.

Onpa mies sitten nurkassa, aikasemmin kun ei ole herunut sanan sanaa äijältä. Ei vaikka on koitettu haastattelua pyytää ja äijää kameran eteen tuleen kertoon omia näkemyksiä.

haiskahtaa vanhalta kikalta, jota Honkkiskin käytti. Ujutetaan fanien kautta omaa näkemystä eteenpäin.

Kannattaskohan kuitenkin semonen pikku juttu kun AVOIMMUUS, eli ihan AVOIMESTI kerrata KAIKILLE missä mennään, eikä vain meille.

huoh!

Avoimuus -> Luottamus -> Yhteishenki -> Menestys

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

Tarinankertoja sanoi:
HeGe41 sanoi:
Vincent Manngard haluaa tavata Share Ilves ry:n edustajat ennen huomista peliä. Hän on luvannut kertoa missä mennään tällä hetkellä.

Onpa mies sitten nurkassa, aikasemmin kun ei ole herunut sanan sanaa äijältä. Ei vaikka on koitettu haastattelua pyytää ja äijää kameran eteen tuleen kertoon omia näkemyksiä.

Teit niin tai näin. Aina teit väärinpäin.

Itse kuuntelen mielelläni sen mitä Vinnie-sedällä on sanottavaa. Voihan tuo olla, että joudun esittämään pari kysymystäkin.

Miika Lundin

Luottopelaaja

HeGe41 sanoi:
meikku sanoi:
Avaa Hege toki meillekin.

En mene yksityiskohtaisuuksiin. Eiköhän kaikki selkeydy ajallaan. Siksi toivon hartaasti jokaiselta malttia. Ei tarvitse sitten jälkikäteen katua.

Laittakaa HeGe sit viestiä jäsenistölle per heti, kun esim. tämä hämmentynyt jäsen olisi voinut pureksimatta niellä tuon Penan "kertomuksen" karvoineen päivineen per heti...

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

mihu sanoi:
HeGe41 sanoi:
meikku sanoi:

En mene yksityiskohtaisuuksiin. Eiköhän kaikki selkeydy ajallaan. Siksi toivon hartaasti jokaiselta malttia. Ei tarvitse sitten jälkikäteen katua.

Laittakaa HeGe sit viestiä jäsenistölle per heti, kun esim. tämä hämmentynyt jäsen olisi voinut pureksimatta niellä tuon Penan "kertomuksen" karvoineen päivineen per heti...

En ole puheenjohtaja, mutta voin hallituksen jäsenenä luvata tapaamisen annin kaikille Sharen jäsenille.

Miika Lundin

Luottopelaaja

Jo se seikka, että Vinnie-setä haluaa treffata Sharen jäsenistöä nopealla aikataululla, kertoo että Vinnie on jollakin tasolla ymmärtänyt realiteetit. Syöttäköön sitten, mitä syöttää, itsellä on vakaa uskomus siihen, että Pirkanmaan Sharen osasto osaa suodattaa tarinat kaikkien meidän psta... Mielenkiintoista...

olavi57

Rivipelaaja

Vinnie setä haluaa varmaan tavata sharen ja kertoo tosiasiat, että hän on pelastanut Ilveksen noin kymmenen kertaa. Olisko nyt mahdollista, että kaiken valmennuksesta ja pelaajahankinnoista ja taloudesta tietävät asiantuntijat, sijoittaisivat nyt rakkaudesta Ilvekseen rahaa. Mieluimmin niin paljon, että saatas muutama pelimies lisää.

toskala

Luottopelaaja

HeGe41 sanoi:
-sk- sanoi:
"Itse asiassa homma tökkäsi siihen, että Vinnie ei suostunut hallituksen esitykseen osakeannin keskeisistä ehdoista, jonka takia hallitus sitten erosi. Vinnien puheet uudesta omistapohjasta olivat oikeasti pelkkää hölynpölyä. Hallitus olisi halunnut Vinnieltä kirjallisen vakuutuksen julkisuuteen annetuista osakeannin ehdoista, mutta tapansa mukaan Manngard ei suostunut kirjallisesti sitoutumaan mihinkään."

Tässä lainaus jäsen Penalta toisesta ketjusta, myös nim.jäämerkki vahvistaa kuulleensa saman tiedon.

Mitä jos kerron tuon olevan täyttä sontaa ensimmäisestä kirjaimesta viimeiseen pisteeseen? Helpottaako oloa?

Mulla on ihan toisenlaista tietoa. Itse uskon tähän tietoon. Jaa miksikö? Koska se on tieto.

Tieto on avointa ja kaikkkien saatavilla. Lisäksi tiedon on oltava totta. Se että sinulla on hyviä syitä uskoa saamaasi informaatioon ei tee siitä absoluuttista totuutta vaan tiedon oltava avointa ja ennen kaikkea totta.

Tähän saakka ilmi tulleen perusteella minulla ei ole mitään syytä epäillä "Pena"n versiota tästä farssista. Ja minkä takia ylipäänsä Manngard haluaa käyttää aikansa pienen osakasomistaja-ryhmän tapaamiseen kun seuralle pitäisi saada muutamassa päivässä toimintakykyinen hallitus?

Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia. Suuri määrä epävarmuutta, tuskaa ahdistusta ja pelkoa. Yritä tässä sitten jotain "Ilveksen uutta nousua" rakentaa.

Brooks

Luottopelaaja

Tähän mennessä niin Meskanen kuin lyhyen aikaa toiminut uusi johtokin ovat suhtautuneet ShareIlvekseen hyvin myönteisesti. On hyvä merkki, että myös Manngard ymmärtää yhdistyksen merkityksen.

On myös hyvä, että yleensä huomaamattomana taustalla pysyttelevä Manngard haluaa tavata yhdistyksen edustajat.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

toskala sanoi:
HeGe41 sanoi:
-sk- sanoi:

Tieto on avointa ja kaikkkien saatavilla. Lisäksi tiedon on oltava totta. Se että sinulla on hyviä syitä uskoa saamaasi informaatioon ei tee siitä absoluuttista totuutta vaan tiedon oltava avointa ja ennen kaikkea totta.

Sikäli jännä juttu, että nämä samat tiedot kanssani jakaa myös nuorempi Hiitelä. Voi katsella tweeteistä.

Miltä sinusta tuntuisi, jos yhteisen hyvän nimissä luovut omistamasi yrityksen hallituspaikasta ja suostut osakeantiin, jonka päämääränä on osakepottisi supistaminen alle puoleen? Kaiken tämän päälle suostut antamaan yritykselle vielä rahaa, jotta se pysyisi pystyssä. Mitäs sitten, kun tämäkään ei riitä? Sinusta halutaan eroon, mutta rahasi kelpaavat enemmän kuin hyvin? Onko reilua?

marko

Guest

HeGe41 sanoi:
Sikäli jännä juttu, että nämä samat tiedot kanssani jakaa myös nuorempi Hiitelä. Voi katsella tweeteistä.

Mutta oikeastaan mitä tietoa on Hiitelän tweeteissä? Tyhmempikin sen tajuaa että pelkästään Vincent ei ole tätä(kään) soppaa keittänyt. Mutta silti mä näen vaan huhuja joka puolella, ja huhun suunta on sitten se mikä kyseisen henkilön ajatusmaailmaa tai omaa tilannetta pönkittää.

merkkari

Guest

Voisitko HeGe, mikäli tapaamiseen pääsette myös hieman valaista tätä tilannetta Vinnielle ?
Kertoa että kannattajat on pirun väsyneitä eikä oikein kukaan tiedä mihin uskoa ja että 5100 katsojan saaminen peleihin vallitsevassa tilanteessa on absurdi ajatus ja enemminkin 3000 katsojan saaminen on realismia. En halua neuvoa ketää mutta tällä menolla päästää helposti ennätystappioihin ja voisi olla ihan riskin arvoista pieni lisäpanostus joukkueeseen tai edes käydä tilanne reilusti läpi ja antaa ihmisille mielenrauha. Tänks.

Jakedeus

Tulokas

HeGe41 sanoi:

Miltä sinusta tuntuisi, jos yhteisen hyvän nimissä luovut omistamasi yrityksen hallituspaikasta ja suostut osakeantiin, jonka päämääränä on osakepottisi supistaminen alle puoleen? Kaiken tämän päälle suostut antamaan yritykselle vielä rahaa, jotta se pysyisi pystyssä. Mitäs sitten, kun tämäkään ei riitä? Sinusta halutaan eroon, mutta rahasi kelpaavat enemmän kuin hyvin? Onko reilua?

Tämähän on käsittääkseni ollut pääpiirteissään kuvio jo kesästä lähtien. Millä tavalla tuo nimimerkki-Penan esittämä kuvio on ylläolevan kanssa ristiriidassa? Mitä tekemistä reiluudella on minkään kanssa? Oliko kesällä tehdyt suunnitelmat enemmän reiluja?

En väitä, että Manngard olisi todellakaan ainoa syypää, varmasti ne Hiitelän ja mm. HN:n jatkoajassa mainitsemat kuppikunnat ovat eräänlainen syöpä - ja voin sanoa ihan suoraan, että minua oksettaa ajatus, että tämänkaltaisen monelle erittäin rakkaan instituution kanssa käydään erittäin lapsellista oman egon pönkittämiseen tähtäävää hiekkalaatikkoleikkiä - mutta fakta on, että Manngard on ainoa yksittäinen ihminen, joka hommassa ollut mukana koko sekoilun ajan, ja tässä irtisanoutumisessa puhutaan yksikertaisesti erittäin monesta eri ihmisestä ja on äärimmäisen vaikea kuvitella, että kaikki olisivat 'kusipäitä', 'väärässä', ikäviä ihmisiä' tai mitä vaan, olkoonkin, että jonkin näköisestä enemmän tai vähemmän yhteenkietoutuneeta klikistä onkin varmasti kyse.

HeGe41 sanoi:
meikku sanoi:

Jotenkin erikoista, että vihjailut tulevat nyt sieltä suunnasta ja minulle oltiin jo näyttämässä ovea kun kerroin tietäväni pommin olevan tulossa. Pommi tuli kuten se oli jo selvää aikoja sitten.

toskala

Luottopelaaja

HeGe41 sanoi:
toskala sanoi:
HeGe41 sanoi:
-sk- sanoi:

Reilua tai ei, minulla ei ymmärrys riitä siihen että mistä löytyy sellainen itsekkyys että oma seura jätetään mieluummin täysin edesvastuuttomaan tilaan vailla toimintaedellytyksiä mieluummin kuin annetaan se toisten käsiin ja katsotaan sen nousua. Eihän nämä irtisanoutumiset ole voineet täysin puskista tulla Manngardille, onhan niistä pitänyt olla ennemmin puhetta.

Eiköhän tässä jokainen rahaa Ilvekselle kantanut tunne itsensä tavalla tai toisella petetyksi. Manngard on antanut sitä paljostaan, minä ja monet muut kannattajat vähästään. Ehkä joskus jos minulla on sellaisia summia kuin Manngardilla voin yrittää kuvitella miltä tuntuisi.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen

Infernaalinen tunkkiruni sanoi:
Jotenkin erikoista, että vihjailut tulevat nyt sieltä suunnasta ja minulle oltiin jo näyttämässä ovea kun kerroin tietäväni pommin olevan tulossa. Pommi tuli kuten se oli jo selvää aikoja sitten.

"Siinäkin karski mies hoiti hommansa, mutta kuitenkin hänestä huokui myös se herkkä puoli."
"Toivottavasti Raipe hoitaa tuon tiedottamisen. On kuitenkin semmoinen ihanan karski mies ja varmasti osaa olla myös hellä jos tilanne sitä vaatii."
"Siinä saa kantola kilpailijan tietyllä osa-alueella;) GRRRR"
"Mielelläni näkisin videon myös Kai Kantolasta jumppaamassa;) Taustakuvanakin tuo jo on, hyvästä syystä:) Aikamoinen pörröpää."
"Huhut kabinettikeskusteluista kertovat, että homomyönteisyys tulisi olemaan yksi Ilveksen tulevan kauden teemoista."

-Infernaalinen tunkkiruni-

Joo, on se kumma kun syytetään trolliksi. En voi todellakaan ymmärtää.

Prophet

Luottopelaaja

kukkokainalossa sanoi:
Aino oikea toimenpide on HALLI TYHJÄKSI. Ei mikään huutelu riitä vaan halli tyhjäksi, sen ymmärtää media, vince ja pelaajat. Toivottavasti myös pelaajat kunniottavat protestillaan tilannetta. 0-15 huomenna ja vince ymmärtää vihdoin kadota.

En haluaisi olla rintamakarkuri, mutta koska en näe tällaisen tempauksen vaikuttavan mitään isossa kuvassa, niin mieluummin seuraan rakastamani joukkueen ottelun alusta loppuun kannustaen ja tukeni antaen. Tappara-matsi meni joukkueelta penkin alle, mutta Pelicans-pelissä alkoi touhu parantumaan huomattavasti loppua kohden ja KalPa-pelissä oltiinkin sitten kuskin paikalla enemmän ja vähemmän koko pelin ajan.

Sen sijaan että keskittyisin manngardeihin, hakovirtoihin, honkalehtoihin, lagerstameihin tai kaiken maailman kuppikuntiin, keskityn jatkossa sointuihin, keräsiin, kurosiin ja muihin taisteleviin Ilveksiin. Mulle noi taustaurpot eivät ole enää mitään. Aivan sama, mitä siellä tehdään, ei vaan jaksa keskittyä enää siihen.

Jos kerran pelaajat ja valmennus tekevät ylpeinä sen, mikä heidän kuuluukin, teen minäkin ylpeänä sen, minkä näen oikeaksi. Kaukalossa viilettää nippu pelimiehiä, joista suuri osa vetää täysin väärässä roolissa ja osa jopa liian korkealla sarjatasolla. Samaan aikaan aitiossa huseeraa noviisikaksikko, mutta tunteen palosta tai hengen puutteesta tuota porukkaa ei voi syyttää. Sen sijaan joitain muita tahoja voi.

Pelaajat eivät voi luovuttaa, koska pelit liigassa Ilveksen osalta loppuvat varmasti siihen. Liigan pitkämielisyys alkaa olla Ilveksen kohdalla aika tapissa, eikä tätä tilannetta taatusti paranna se, että lyödään vielä viimeinenkin uskottava asia (taistelu kaukalossa) läskiksi. Oikeastaan pelaajat ja valmennus ovat samassa junassa kannattajien kanssa: ihan helvetin pihalla ollaan koko sakki siitä, mitä Ilveksen kulisseissa tapahtuu ja miksi. Mutta niin kauan, kun pelaajat antavat kaukalossa kaikkensa, en minäkään luovuta. Menköön rahat vaikka hevosen persauksiin tai Amerikan Sedälle, ei kiinnosta - mua kiinnostaa nähdä Ilves.

Tässä on jo niin vieraantunut Ilveksen taustalla operoivista henkilöistä ja heidän suhmuroinnistaan, ettei tuosta sekoilusta jaksa edes välittää. Itkut on itketty, naurut naurettu ja rahaa ihan helvetisti tuonne upotettu, joten ei vaan jaksa enää vaivata päätään noilla asioilla. Omistuspohja pitäisi laittaa uusiksi, organissatiorakenne kuntoon, löytää ne ammattimiehet hallitukseen ja operatiivisiin tehtäviin, mutta tätä on nyt tolkutettu niin pitkään, ettei vaan jaksa. Amerikan Setä ei luovu, hän ei osaa rekrytoida oikeita henkilöitä tai ei luota valitsemiinsa henkilöihin, tai valitut henkilöt eivät osaa, tai... ihan sama. Konkurssi olisi pelastus, mutta niin kauan, kun Ilves liigassa vetelee, minä hallissa käyn ja keskityn vain ja ainoastaan Ilveksen pelilliseen antiin, taustalla heilukoon kuka tahansa. Saippuaooppera saa jatkua (tai mieluummin homma saadaan oikenemaan), mutta itse heilun hallissa niin kauan, kun siellä Ilves pelaa. Kai mulle joku tulee sitten kertomaan, kun asiaa halliin ei Ilves-henkisillä enää ole, koska seura on kuopattu ja pelit pelattu.

Jokainen kannattaja toki tekee, kuten parhaaksi näkee, mutta minä ainakin haluan nähdä paikan päällä sen taistelevan Ilves-lauman, joka pukumiesten hiekkalaatikkoleikeistä huolimatta antaa kaukalossa kaikkensa. Ja olisihan se aika legendaarista, jos tämän kabinettisekoilun jälkeen Ilves onnistuisi välttämään jumbosijan tai vaikka raivaamaan tsempillä tiensä sääleihin. Siinä sitä olisi monelle ihmettelemistä.

Olen ehkä yksin tämän näkemykseni kanssa. Toivottavasti kuitenkaan en.

Tarinankertoja

Luottopelaaja

HeGe41 sanoi:
Teit niin tai näin. Aina teit väärinpäin.

Miten niin?

Eikö yhtään ihmetytä, että avointa dialogia aletaan käymään, kun media on täynnä loanheittoa ja paskanjauhantaa? Miksi juuri NYT fanitkin on sidosryhmä, jolle halutaan kertoa omaa näkemystään?

Aikaisemmin fanisidosryhmästä Vinnie on paskat nakannut.
Ammattiorganisaatiossa toimitaan johdonmukaisesti ja pitkällä tähtäimellä, siihen Vinnie ei ole pystynyt

Jotta totuus ei unohtuisi: 62%

se7en

Rivipelaaja

Jäin miettimään, että millainen tempaus pitäisi olla, jotta sinne saisi mahdollisimman paljon porukkaa, mutta se ei maksaisi mitään. Nythän on niin, ettei moni Ilveksen kannattaja halua kantaa rahaa Vinnien laariin, joten halli jää joka tapauksessa kovin tyhjäksi. Siinä ei hirveän isoja tempauksia muutaman henkilön voimin tehdä.

Mitä jos Ilves-kannattajat kokoontuisivatkin peli-iltana jäähallin ULKOPUOLELLE? Ei maksa mitään ja media on jokatapauksessa paikalla, kun ovat peliä tulleet raportoimaan. Mikä siinä sitten olisi juju? Sitä en osaa sanoa, mutta pistäähän se varmasti Vinnienkin miettimään, jos hallissa on kourallinen katsojia, mutta ulkopuolella mylvii muutama tuhat lisää.

No joo, kunhan mietin.

Moni jauhaa nyt, että ongelmat ovat Vinnietä syvemmällä. Niin ovat, mutta Vinnie estää nähdäkseni tällä hetkellä kuppikuntien ym. tehokkaan purkamisen. Moni elää tällä hetkellä Ilveksen potkimisesta. Tai Ilveksen ja "Ilveksen". Kenen Ilves tämä tämmöinen nyt enää edes on?

Tarinankertoja

Luottopelaaja

olavi57 sanoi:
Vinnie setä haluaa varmaan tavata sharen ja kertoo tosiasiat, että hän on pelastanut Ilveksen noin kymmenen kertaa.

Millä tuloksilla?

Onko tämä pelastaminen ollut ILVEKSEN etu? Siis taatusti Ilves Hockey OY:n etu, mutta Ilves Hockey on vain ja ainoastaan operaattori, joka operoi tällä hetkellä ILVES instituution pääsarjajoukkuetta. Ei muuta.

Jotta totuus ei unohtuisi: 62%.
KAIKKI valta tehdä muutokset ja muuttaa toimintakulttuuri, menestymättömyys, organisaatiorakenne.. KAIKKI on yhden miehen käsissä.. ollut vuosikymmeniä.. ja tulos Olavi57 hyvä on?