-sk-
Luottopelaaja
Vs: Fuck off Mr Manngard -tempaus
Tähän asti kaikki esiin tuodut faktat tukevat tuota Penan kirjoitusta, toki jos se on valetta täytyy minunkin pehmentää mielipiteitäni. Itse olen kuullut vain ja ainoastaan tuota Penan väitettä tukevia kommentteja.
HeGe41 sanoi:-sk- sanoi:"Itse asiassa homma tökkäsi siihen, että Vinnie ei suostunut hallituksen esitykseen osakeannin keskeisistä ehdoista, jonka takia hallitus sitten erosi. Vinnien puheet uudesta omistapohjasta olivat oikeasti pelkkää hölynpölyä. Hallitus olisi halunnut Vinnieltä kirjallisen vakuutuksen julkisuuteen annetuista osakeannin ehdoista, mutta tapansa mukaan Manngard ei suostunut kirjallisesti sitoutumaan mihinkään."
Tässä lainaus jäsen Penalta toisesta ketjusta, myös nim.jäämerkki vahvistaa kuulleensa saman tiedon.
Mitä jos kerron tuon olevan täyttä sontaa ensimmäisestä kirjaimesta viimeiseen pisteeseen? Helpottaako oloa?
Mulla on ihan toisenlaista tietoa. Itse uskon tähän tietoon. Jaa miksikö? Koska se on tieto.
Tähän asti kaikki esiin tuodut faktat tukevat tuota Penan kirjoitusta, toki jos se on valetta täytyy minunkin pehmentää mielipiteitäni. Itse olen kuullut vain ja ainoastaan tuota Penan väitettä tukevia kommentteja.