Fleda
Luonteeltani olen optimisti.
Vs: Hannu Toivonen
Siinä on yks, joo. Tää ei viä todista että aina ratkasuhetkillä ois hörppyjä tullu. Eikä sitäkään että Toivonen ois sen varmempi. Mun mielestä omasta päästä hörpätty maali on yhtä arvokas vastustajalle kun lähempää hörpätty.
Ja sinänsä en yllättynyt että IlvesSince92 et jaksa todistella väitteitäsi, ymmärrän sen kyllä. Siitä tekee vaan hassua se, että tässäkin ketjussa haukut toisen viestin sisältöä turhaksi jos ei todista sitä lähteellä.
Lynxlynx sanoi:Fleda sanoi:IlvesSince92 sanoi:VP sanoi:Kyllä Kolppanen varmempi oli kuin Toivonen. Näkeehän tuon jo tilastoistakin.
Tuskin Toivosen pahvista tosin ilmaiseksi eroon päästään, joten eiköhän sinne joku halpa kakkonen tule sisään.
Kyllä! Muistan ne ratkaisu hetkillä vastustan siniviiva lörpyt ni aina Kolppanen imaisi ne.
Tämä on palanut mielen syövereihin aika pahasti. Ainakaan ihan samaan ei Toivonen ole päässyt.
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-2000000725735.html
Nykyaikana ei liene mahdotonta löytää muutama klippi tälläsistä? Arvostaisin. Näitä luulisi olevan monen monta, koska aika usein on oltu ratkaisuhetkillä ja kerran Kolppanen on ne aina imaissut.
Siinä on yks, joo. Tää ei viä todista että aina ratkasuhetkillä ois hörppyjä tullu. Eikä sitäkään että Toivonen ois sen varmempi. Mun mielestä omasta päästä hörpätty maali on yhtä arvokas vastustajalle kun lähempää hörpätty.
Ja sinänsä en yllättynyt että IlvesSince92 et jaksa todistella väitteitäsi, ymmärrän sen kyllä. Siitä tekee vaan hassua se, että tässäkin ketjussa haukut toisen viestin sisältöä turhaksi jos ei todista sitä lähteellä.