Teme-74
Luottopelaaja
Niin siis uteliaana että onko option tynkää vain vai hivenen enemmänkin ?Juu näin asia on.
Niin siis uteliaana että onko option tynkää vain vai hivenen enemmänkin ?Juu näin asia on.
Hyvä treenikesä Näppilän johdolla, niin avot!Kyllä me vaan tämä nälkäinen Haapala ensi kauden joukkueeseen tarvitaan.
Ekassa pelissä, mitä pelas, sai hienosti syöteltyä ylivoimissa, nyt reenejä takana x määrä, niin yv.n syöttöyritykset samanlaisia lepsuiluja, mitä muutkin yv.lla esittää. Nyt pelejä alle ja pleijareissa sitten verkkoakin kunnolla pöllyyttään.
Mutta muuten sitten aika pihalla kiekottomana ja kiekollisena. Pitkä loukki alla joo, mutta toivoisin 5v5 peliin vähän lisää.Näytti Henkka hienoa osaamista jatkoajalla. Timanttinen kaveri.
Ihan varmasti on pihalla, mulle riittää jos ratkasee seiskafinaalin ja sillä mestaruuden. Ja pelaajatkin tietää että on tärkeät pelit menossa. Kyllä tästä vielä parantanee loistavasti.Mutta muuten sitten aika pihalla kiekottomana ja kiekollisena. Pitkä loukki alla joo, mutta toivoisin 5v5 peliin vähän lisää.
Mulla on semmonen tytinä tästä että hän on laittanut Ilvensen yyveen kuntoon
Puuttunut palanen!Mulla on semmonen tytinä tästä että hän on laittanut Ilvensen yyveen kuntoon
Mutta muuten sitten aika pihalla kiekottomana ja kiekollisena. Pitkä loukki alla joo, mutta toivoisin 5v5 peliin vähän lisää.