Mää väittäisin että on aivan ylikylän äijä jo nyt.Mä sanoisin, että ylikylän äijä kunnossa ollessaan. Tänäänkin oli kentän paras, kun oli jäällä.
Niin Eemeli on ylikylän äijä,sit muut!Mä sanoisin, että ylikylän äijä kunnossa ollessaan. Tänäänkin oli kentän paras, kun oli jäällä.
Ilveksen näköinen pelaaja. Tervetuloa kotiin!
Osaako joku sanoa, millainen mahdollisuus on Haapalalla pelata ensi kaudella Ilveksessä? Onko menossa takaisin Tapparaan?
Millainen kuvio tuossa oli kun Ilvekseen siirtyi, vai johtuiko täysin tuosta saunasopimuksesta?
Niinhän se ikävä kyllä saattaa olla. Ajattelin vain, että onko tässä mennyt sukset ristiin Tapparan kanssa? Kannattajat tuntuvat olevan ainakin aika yksimielisiä (toki poikkeuksiakin löytyy) siitä, etteivät Henkkaa enää haluaisi takaisin, mutta eiköhän mieli kesällä muutu.En jaksa millään uskoa, että pelaisi tätä kevättä kauemmin Ilveksessä. Lähtökohtaisesti edelleen Tappara on se ykkösvaihtoehto Liigassa olettaisin näin.
vaikee kyllä sanoa kun hymyili niin kierosti siinä rankkarissaEn jaksa millään uskoa, että pelaisi tätä kevättä kauemmin Ilveksessä. Lähtökohtaisesti edelleen Tappara on se ykkösvaihtoehto Liigassa olettaisin näin.
Rovaniemellä esimerkiksiMikä ja missä on muuten tämä mystinen 'ylikylä'? Siitä on tullut uusi muotisana kihautusten jne. juntteuden rinnalle.
Viime kesänä tuli jossain pohjoisessa tämä ylikylä vastaan, mutta en kyllä millään muista missä. Jokatapauksessa pohjoisesta nämä ylikylän ukot taitavat tulla.Mikä ja missä on muuten tämä mystinen 'ylikylä'? Siitä on tullut uusi muotisana kihautusten jne. juntteuden rinnalle.
Ettet itse olisi juntti kun et muotisanoja tunne?Mikä ja missä on muuten tämä mystinen 'ylikylä'? Siitä on tullut uusi muotisana kihautusten jne. juntteuden rinnalle.
Älä unohda sipaisua.Mikä ja missä on muuten tämä mystinen 'ylikylä'? Siitä on tullut uusi muotisana kihautusten jne. juntteuden rinnalle.