Soho
Tähtipelaaja
Kuulen nyt joka päivä mitä erikoisempia juttuja..eikä kaikki liity Ilvekseen..
Helle sekoittanut pään?
Kuulen nyt joka päivä mitä erikoisempia juttuja..eikä kaikki liity Ilvekseen..
Nyt kaikki tapparahenkiset kokeneet, työttömät taksikuskit ja merkonomit hakemaan tuota veskan paikkaa.Ei liity..Tapparaan tulossa vielä pakki ja maalivahti..Hifk mies väitti että tekevät kovat tappiot ja fysiika valmentaja on ihan perseestä kun ukot ovat koko ajan hajalla..heh
Vammahan tuli aivan mitättömässä tilanteessa, ei missään painimaaottelussa.
Eikö se vääntänyt Sklenickan kanssa ja taittui kuin puutarhatuoli ja polvi siinä vääntyi?
Nilkka meni.
Voin tarjota sulle oluen syksyllä jos tää pitää paikkaansa. Ota muistiin!En hirveästi enään stressaisi, että jatkaako Haapala meillä vai ei. Joukkueen ihan sisältä kuultuna kopin oma ”puuhastelija” jatkaa…
<3
Joo itse kuulin vähän samaa lauantain rullakiekko peleissäEn hirveästi enään stressaisi, että jatkaako Haapala meillä vai ei. Joukkueen ihan sisältä kuultuna kopin oma ”puuhastelija” jatkaa…
<3
Ilves pelas taktisesti eikä itse suostunut kirjoittaan sopimusta ennenkuin rullakiekko turnaus on ohitse. Ettei Haapala vaan mene klesaksi niissä karkeloissa.Joo itse kuulin vähän samaa lauantain rullakiekko peleissä
Ilves pelas taktisesti eikä itse suostunut kirjoittaan sopimusta ennenkuin rullakiekko turnaus on ohitse. Ettei Haapala vaan mene klesaksi niissä karkeloissa.
Pitäiskö kuitenkin vielä vähän miettiä, kun on niin lasinen kaveri?
Ja taas mennään.. Toivottavasti ei ole käynyt Jokipakat tämän suhteen..
katso liitettä 2718
Ja taas mennään.. Toivottavasti ei ole käynyt Jokipakat tämän suhteen..
katso liitettä 2718
Jäin tätä kans pohtiin ja oisko tää joku kieliposkessa viittaus Jokipakan haastatteluvideoon, jota ei meinattu saada purkkiin sitten millään ja tästä syystä tiedote venyisi.En nyt ihan ymmärrä. Käynyt Jokipakat? Jokipakka teki sopimuksen Ilvekseen. Eli toivottavasti ei ole käynyt niin, että Haapala on tehnyt sopimuksen Ilvekseen? Vai mitä?
Jaa, avataas tätä. Ne jotka tarkemmin seurasi niin huhu naapurissa ”Jokipakka Tapparaan” lähti Jokipakan läheltä, nyt sit Haapalan jatko tieto läheltä joukkuetta. Ja sama sitten esim Lehterän kohdalla.Jäin tätä kans pohtiin ja oisko tää joku kieliposkessa viittaus Jokipakan haastatteluvideoon, jota ei meinattu saada purkkiin sitten millään ja tästä syystä tiedote venyisi.
Pitäiskö kuitenkin vielä vähän miettiä, kun on niin lasinen kaveri?