UglyHouse
Luottopelaaja
Toisaalta jos Henkka on Männyn kanssa ja Kapu Balun kanssa, niin kuka menee Konnan kanssa ampumaan??
Joukkueen paras laukoja, yksi ja ainoa: #33!
Toisaalta jos Henkka on Männyn kanssa ja Kapu Balun kanssa, niin kuka menee Konnan kanssa ampumaan??
OliOliko Henkka eilen pelin jälkeen siinä Meet & greetissä?
Hyvä homma. Ei ainakaan sairaana sitten ole.
Ennemmin mahataudissa, kun vaikka joku paikka rikki...
Vai onko tämä meidän kärkilaituri rotaatio-kavereita?
Viimeksi palasi yhden huilatun pelin jälkeen taas takasin kehiin.
No jos vaihtoehtona on Santeri Virtasen kohtalo, niin mieluummin joku pieni vaiva. Korona on opettanut, että näihin flunssiinkaan ei kannata suhtautua olankohautuksella.
Olen tuota Haapalan alkukauden pelaamista melko tarkasti seurannut ja itselleni on kylmänväreitä aiheuttanut muutamat liikkeelle lähdöt joidenkin tilanteiden jälkeen. Niissä on näyttänyt kuinka jalka/jalat eivät olisi oikein ottaneet potkua vastaan/liikkeelle lähtö olisi aiheuttanut tuskaa. Viittaisi pahimmillaan lonkkavammaan tms. Toivon suuresti että olen tässä asiassa väärässä. Tätä miestä on ilo seurata kentällä kun hän on kunnossa ja hänen panostaan tarvittaisiin suuresti.
Missä näkyy?IG:stä voisi päätellä olevan Norjan reissussa mukana.
Karhun IG-storyssä.Missä näkyy?
Niin se lyhyt pätkä joo areenalta treenejä ennen/jälkeen, mutta eihän se nyt välttämättä kerro että mies Norjaan lähtee? Treenikunnosta pelikuntoon on yllättävän pitkä matka usein. Mutta toivottavasti olisi mukana.Karhun IG-storyssä.
Ei vaan lentokentältä lähtöselvityksessä kuvattu lyhyt videopätkä. Itse ainakin olin Henkan näkevinäni.Niin se lyhyt pätkä joo areenalta treenejä ennen/jälkeen, mutta eihän se nyt välttämättä kerro että mies Norjaan lähtee? Treenikunnosta pelikuntoon on yllättävän pitkä matka usein. Mutta toivottavasti olisi mukana.