Henrik Haapala

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Kautta on niin vähän kuitenki pelattu, että jos Henkka tuolta nousee puolen kauden kohdalla ja pelaa tykki pleijarit päälle niin soppari on joka penninsä arvoinen.
Se on juuri näin. Näillä runkosarjan peleillä ei oikeasti ole mitään väliä, vaikka mielelläni näkisin parhaan kokoonpanon kaukalossa.

Mieluummin nyt huilia ja kuntoutus täyteen iskuun kuin puolikuntoisena pelaaminen mikä voisi tuoda lisää takapakkia.

Kelta vihreä sydän

Rivipelaaja
Huonoa tuuria myös mukana. Voi luoja sitä itkun määrää jos olisi menetetty muualle. Eiköhän Henkan perässä ole ollut monikin seura.

ei Ilves pysty rahallisesti kilpaileen Sveitsin ja Ruotsin kanssa, joten tuskin kukaan olisi itkenyt sinne siirtyessä. Moni olisi ollut iloinen kun Ilves pysyi auttamaan pelaajan rahakkaaseen sarjaan.

Never stop the madness

Luottopelaaja
En. Mutta sen tiedän että Henkkaa tarjottiin agentin toimesta pitkin eurooppaa hyvinkin vahvasti. Mutta yhden yhtäkään huhua ei liikkunut että Haapala olisi siirtymässä jonnekin, joten helppo päätellä että tarjouksia ei tullut.
Asutko pitkin Eurooppaa? Agentithan juuri levittää huhuja että saisivat korotettua pelaajan markkina-arvoa vaikka pelaaja ei olisi edes käynyt mitään neuvotteluja muiden seurojen kanssa. Itse uskon että Haapala lähtökohtaisesti tahtoi pelata Ilveksessä vaikka Ruotsista olisikin tullut hieman maksavampi diili

IhanJuniori

Junioripelaaja
Asutko pitkin Eurooppaa? Agentithan juuri levittää huhuja että saisivat korotettua pelaajan markkina-arvoa vaikka pelaaja ei olisi edes käynyt mitään neuvotteluja muiden seurojen kanssa. Itse uskon että Haapala lähtökohtaisesti tahtoi pelata Ilveksessä vaikka Ruotsista olisikin tullut hieman maksavampi diili
Käyttäjä @Ralph tiesi kertoa, että jotain virityksiä oli myös Oulun suuntaan. Ikinä ei selvinnyt tarjottiinko Haapalaa sinne vai miten kuvio meni, mutta kyseinen nimimerkki tietää Kärppien asiat erittäin hyvin.

Serve

Luottopelaaja
Ja sopimus kuitenkin tehtiin. Tälläisen sopimuksen tehnyt välittömästi pihalle Ilveksestä.

Olitko silloin sitä mieltä, että virhe tehtiin, kun Henkan sopimus julkaistiin?

JOS Henkka olisi 100 prosenttisesti terve, niin ei Suomessa pelaisi vuosiin. Ihan sama oli Ässän kanssa aikoinaan, terveenä ei olisi Suomeen tullut.

Luultavasti Henkan palkka on sidottu pelattuihin peleihin, eli kyllä Tillu(kin) tiesi mahdolliset riskit.

Runkosarjasta ei ole pelattu edes neljännestä, eli on aikaista puhua hutihankinnasta.

Kun Pendo saa ajettua pelitapaa sisään, ja aletaan pelaan enemmän kiekolla, niin siinä Haapala on kuin kala vedessä. Ja Henkan panos näkyy enemmän myös viidellä viittä vastaan.

Itse olen edelleen sitä mieltä,että Henkan jatkosoppari oli oikea päätös.