Toutain
Luottopelaaja
Onko asia todellakin näin? Se, että yksi mies oli ilmeisesti taas kaikkien mielestä mulkku, kuitenkin toi 3 kannua pöytään, eikä tälläkään kaudella ole mahdottomuus. Nyt tämä ns. mulkku siirtyy pois, niin onko muita ongelmia??
Pelaajan täytyy myös ymmärtää, että Tapolaa ei voinut potkia, koska näytöt oli vakuuttavat, sama kun Kallio olisi sanonut Tepsissä että heitetään Jortikka pois, pelaaja väistyy valmentajan tieltä.
Itse kyllä näkisin aika 50-50 ja varmaan kolikolla ratkaistaan tämä.
Mä olen sitä mieltä, että Ilveksen täytyy pitää tästä kynsin ja hampain kiinni, sama homma Kapteenin kohdalla.
Nyt en kyllä ymmärrä yhtään, mitä tässä koitetaan sanoa.
Haapalalla vain ilmeisesti meni sukset ristiin Tapolan kanssa tuon siirtokuvion yhteydessä. Ei toki niin, että suuttui yksinkertaisesti siitä, että Tappara valitsi toisen pelaajan, vaan jos jutut pitävät paikkansa, niin Haapala ei ollut tyytyväinen siihen, miten asiat tuossa tapauksessa kaikkine vaiheineen hoidettiin (ilmeisesti juuri Tapolan toimesta).
Miten tähän liittyy mikään "pelaajan täytyy ymmärtä, ettei Tapolaa voinut potkia" jne? Ei kai kukaan ole missään vaiheessa odottanut, että Tapola potkittaisiin ulos, eikä koko kuvioon edes ole liittynyt mitään sellaista mahdollisuutta. En saa kyllä yhtään kiinni, mistä höpötät tuossa