Kolmannessa erässä vaihdettiin jo Päkkilään. Ensi pelissä sitten Ruokoseen tai Nymaniin?Hintsanen oli ennen peliä IlvesLivessä vaihtamassa Haapalan ja Mäntykiven paikkoja, mutta taitaisi olla parasta vaihtaa Haapala Ruokoseen tai Nymaniin. Mitä sitä enää rampaa miestä turhaan rääkkäämään.
Toivottavasti mies ei ole rikki. Välillä todella tuskaisen näköistä menoa, esim. siinä kun Pelicansin yksi peluri veti tosi kovan niitin.
Henkkaa parhaimmillaan tarvittaisiin kipeästi!
Tuntuu, että se vähemmän pitäisi olla rikki kuin viime kevään poffeissa, kun laitettiin piikillä kuntoon joka toiseen peliin. Taitaa vaan olla sellainen eläintarha, että ei tuu mistään mitään.No rikki se on. Kyse vain siitä kuinka paljon. Esitykset eivät mairittele.
Tuntuu, että se vähemmän pitäisi olla rikki kuin viime kevään poffeissa, kun laitettiin piikillä kuntoon joka toiseen peliin. Taitaa vaan olla sellainen eläintarhak, että ei tuu mistään mitään.
Itse oksensin omat tunnekuohu tuntemukset sinne otteluseuranta ketjuun juurikin siitä syystä, ettei tule tänne kirjoitettua mitään tyhmää.Mä luulen, että Haapalan pelit Ilveksessä oli tässä. Tai sit huilaa ja mahdollisissa finaaleissa kokeilee.
Henkan jatko oli kesän kohokohta. Mies on taitava pelaaja ja hieno joukkuekaveri.
Varmasti vetää nytkin sata lasissa hirveissä kivuissa, vaikka suurin osa olisi jo vastaavassa kunnossa luovuttanut.
Mielestäni on turhaa purkaa omaa pahaa oloa Henkkaan.
Kova soturi.
No on todella sääli.Klesanahan tuo on kun ei enään päätykiekkoihin ehdi ensimmäisenä. Sääli, todella sääli. Ei ole Henkan tasoista pelaajaa Ilves-nutussa hetkeen nähty, eikä todennäköisesti tulla hetkeen näkemäänkään.
No on todella sääli.
Ei sais antaa foorumikirjoitusten mennä ihon alle, mutta oikein vihaksi pistää viestit, kun salaliittoteoreetikot täälläkin huutelee, ettei kiinnosta kun on sopimus muualle. Absoluuttista paskapuhetta.
Näin varmaan. Ja ihan yleisestikin ottaen, 999 pelaajaa tuhannesta antaa kaikkensa kauden loppuun asti, riippumatta siitä, mihin sopimus on seuraavaksi kaudeksi.Tämä on totta, sen mää sanon että Henkka olisi lyönyt jo ajat sitten hokkarit naulaan ellei pelaaminen ja voittaminen olisi hänelle kaikki kaikessa.
Joo tosi vaikea kuvitella, että pelaaja ei yrittäisi tosissaan näissä peleissä, vaikka sopimus olisi muualle seuraavaksi kaudeksi. Kai niitäkin on, mutta ei kyllä Haapala kuulu niihin.Näin varmaan. Ja ihan yleisestikin ottaen, 999 pelaajaa tuhannesta antaa kaikkensa kauden loppuun asti, riippumatta siitä, mihin sopimus on seuraavaksi kaudeksi.
Näin ainakin itse haluan uskoa.
Näin varmaan. Ja ihan yleisestikin ottaen, 999 pelaajaa tuhannesta antaa kaikkensa kauden loppuun asti, riippumatta siitä, mihin sopimus on seuraavaksi kaudeksi.
Näin ainakin itse haluan uskoa.