Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Minä en ihan ymmärrä tätä uhkapelisanaa tässä yhteydessä. Ilman lainojako olisi pitänyt kauteen lähteä? Ja hankkia hintava Kontiola ilman lainoja ja mukaan vielä kallis pakki ja ehkä vielä toinenkin sentteri ja veskakin kauden alusta lähtien. Kiinnittää niihin joku minimissään 0,5milj € niin eikö se olisi ollut vasta sitä uhkapeliä tällaisena korona-aikana?

Mun mielestä Ilves pelannut varman päälle parhaansa mukaan vältellen taloudellista katastrofia.

Tässä kun pitää sitä talouttakin ajatella. Mun mielestä Ilves on toiminut todella viisaasti ja varman päälle taloudelliset resurssit huomioon ottaen.
Tässä ollaan asian ytimessä.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
81
Ainakin Simontaipaleen äiti on ilmaissut olevansa tyytymätön Tapparan touhuun ja vihjaa et Kasper ois ehkä siirtymässä muualle.
Tykkäillyt Ilvekseen liittyvistä kommenteista.
Juu, tän paikka ois ehkä toisessakin ketjussa mut Simontaival saattaa aivan hyvin vielä siirtyä jonnekkin, ehkä lähelle. Aika näyttää...
 

ipanmiäs23

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
109
En tiedä muista mutta itse kaipaisin hieman muutakin kun ”Äiti tykkäillyt Ilvekseen liittyvistä kommenteista” tason huhuja :D

Vaikka eihän sitä tiedä, eikö äidit ole aina oikeassa.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
81
Juu on tässä muutakin taustalla kun äidin tykkäykset, ihan omin sanoin kuultua tyytymättömyyttä ja sekin et tulevaisuus auki eikä mikään jatko Tapparassa oo enää varmaa, sekin kuultua. Huonosti naapurissa ainaki näyttöpaikkaa saa.
En ihmettelis et Kasper siirtyis muualle, vaikka Ilvekseen.

Ois tän voinu tohon toiseenki ketjuun laittaa, pahoittelut.
 

AnkuK

Rivipelaaja
Viestejä
81
Jaa naapurileirin väki on samasta ilmaissut huolensa et Simontaival meiän miehiä.
Mut niitä toki huolettaa kaikki tällä hetkellä :D
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Jaa naapurileirin väki on samasta ilmaissut huolensa et Simontaival meiän miehiä.
Mut niitä toki huolettaa kaikki tällä hetkellä :D

Syystäkin. Aika harmistuneita oli pari Tapparan kaveria, kun viikonloppuna kuultiin tuosta huhusta. Toinen sentään onnitteli kovasta ryöstöstä. Simontaival on viime kaudesta asti tehnyt kovasti duunia luistelun eteen ja oli parantanut n. 3 sek omaa ennätystään jonkinlaisessa luistelutestissä. Pitää kysellä tarkemmin millainen testi oli kyseessä, muistikuvat illasta hivenen hatarat jostain kumman syystä...
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 176
Juu on tässä muutakin taustalla kun äidin tykkäykset, ihan omin sanoin kuultua tyytymättömyyttä ja sekin et tulevaisuus auki eikä mikään jatko Tapparassa oo enää varmaa, sekin kuultua. Huonosti naapurissa ainaki näyttöpaikkaa saa.
En ihmettelis et Kasper siirtyis muualle, vaikka Ilvekseen.

Ois tän voinu tohon toiseenki ketjuun laittaa, pahoittelut.

Niin ja kuka sitä nyt tuollaisessa "säälit on meidän mestaruus" jengissä haluaisikaan pelata.
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Näkyy kyllä kuinka virkamiesmäinen ostojoukkue toi todella on kun ei ole enään yleisöä
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös